رفتن به مطلب

فروش تلفن های هوشمند سامسونگ از اپل و نوکیا پیش افتاد


ارسال های توصیه شده

نتایج بررسیهای یک موسسه تحقیقات بازار نشان می دهد که در سه ماهه سوم سال 2011 سامسونگ توانست در فروش تلفنهای همراه هوشمند از اپل و نوکیا پیشی گیرد.

 

به گزارش مهر، تحقیقات موسسه Strategy Analytics نشان می دهد که سامسونگ در سه ماهه سوم سال جاری تا 30 سپتامبر بیش از 20 میلیون تلفن همراه هوشمند به فروش رساند و به این ترتیب از اپل و نوکیا پیش افتاد.

 

به اعتقاد تحلیلگران Strategy Analytics موفقیت این تولیدکننده کره ای به ویژه به خاطر تلفنهای همراه هوشمند خط تولید "گلکسی" است که از سخت افزارها و نرم افزارهای با عملکردهای پیشرفته ای برخوردارند و به ویژه از سیستم عامل "آندروئید" گوگل استفاده می کنند.

 

اپل نیز در روزهای گذشته نتایج فروش خود را در سه ماهه سوم سال 2011 اعلام کرد و نشان داد که در این دوره زمانی 17.1 میلیون دستگاه "آی- فن" به فروش رسانده است.

 

نوکیا که به عنوان بزرگترین تولیدکننده تلفن همراه در دنیا به شمار می رود در این دوره با فروش 18.6 میلیون تلفن همراه هوشمند پس از سامسونگ در رتبه دوم ایستاد.

 

علاوه بر موفقیت محصولات سامسونگ که برپایه سیستم عامل آندروئید هستند این شرکت درحال تقویت محصولات برپایه سیستم عامل Bada است. همچنین در آینده نیز قصد دارد محصولاتی را برپایه "ویندوز فن" عرضه کند.

 

براساس گزارش زئوس نیوز، به گفته تحلیلگران، فروش اپل با توجه به اینکه تنها یک نوع تلفن همراه هوشمند تولید می کند قابل توجه است اما نوکیا تولید کننده ای است که می تواند بر روی فروش طیف وسیعی از محصولات هوشمند حساب کند اما به نظر می رسد که این شرکت در سالهای اخیر نتوانسته است در تولید دستگاههای برپایه سیستم عامل "سیمبیان" به توفیق چندانی دست یابد و به همین علت در تلاش است تا همکاری فشرده ای را با مایکروسافت برای استفاده از "ویندوز فن" داشته باشد.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...