تینا 15116 ارسال شده در 24 دی، 2011 سلام به همه دوستان گلم بيشترين پرسشهايى كه مردم ميهن ما دارند اين است كه: دخترا باحال ترند يا پسرا؟ دخترا خوشگل ترن يا پسرا؟ رانندگي زنها چطوره؟ مردا قوي ترند يا زنها؟ ... ... ... ... به نظر شما عقل پسرا بيشتره يا دخترا؟ توی ذاتشون و فکرشون زن رو از مرد جدا می کنن ، بعد به جدا کردن زن و مردا از هم اعتراض می کنن ..! 9
یاس من 11 ارسال شده در 24 دی، 2011 دخترا باحال ترند يا پسرا؟ حال را چه تفسیر میکنید ؟ دخترا خوشگل ترن يا پسرا؟ اول کمال مطرح است بعد جمال ا رانندگي زنها چطوره؟ زنها در رانندگی محتاط وترسو هستند مردا قوي ترند يا زنها؟ ... ... ... ... به نظر شما عقل پسرا بيشتره يا دخترا؟ چند نفر از خانمها پیامبر بودند توی ذاتشون و فکرشون زن رو از مرد جدا می کنن ، بعد به جدا کردن زن و مردا از هم اعتراض می کنن ..! هر کس اگر در جایگاه خودش باشد (چه زن باشد چه مرد) ارزش دارند 1
تینا 15116 مالک ارسال شده در 24 دی، 2011 دخترا باحال ترند يا پسرا؟حال را چه تفسیر میکنید ؟ دخترا خوشگل ترن يا پسرا؟ اول کمال مطرح است بعد جمال ا رانندگي زنها چطوره؟ زنها در رانندگی محتاط وترسو هستند مردا قوي ترند يا زنها؟ ... ... ... ... به نظر شما عقل پسرا بيشتره يا دخترا؟ چند نفر از خانمها پیامبر بودند توی ذاتشون و فکرشون زن رو از مرد جدا می کنن ، بعد به جدا کردن زن و مردا از هم اعتراض می کنن ..! هر کس اگر در جایگاه خودش باشد (چه زن باشد چه مرد) ارزش دارند عزیز شما متوجه مطلب نشدی هدف این بود که بگم ما انسانها خودمونیم که تبعیض بین دخترو پسرو ایجاد میکنیم بعد هم به همین تبعیض ایجاد شده توسط خودمون اعتراض میکنیم 7
haniye.a 5626 ارسال شده در 26 دی، 2011 دخترا باحال ترند يا پسرا؟ از نظر من دخیا اما پسرا شیطونیشون بیشتره دخترا خوشگل ترن يا پسرا؟ معلومه دخترا دیگه رانندگي زنها چطوره؟ به نظر من بهتر از اقایونه مردا قوي ترند يا زنها؟ اگه زورو بازو باشه مردا ... ... ... ... به نظر شما عقل پسرا بيشتره يا دخترا؟ میگن نوزاد دختر 9 ماهه به اندازه پسر دو ساله میفهمه توی ذاتشون و فکرشون زن رو از مرد جدا می کنن ، بعد به جدا کردن زن و مردا از هم اعتراض می کنن ..! متاسفانه تو جامعه ما این فکر هست که یکی از اون یکی بالاتره و این فرهنگ بد تو مردم جا افتاده به خاطر همین باعث میشه ادم نسبت به جنس مقابلش سنگر بگیره خود من وقتی میبینم یه مرد ادعای بهتر بودن میکنه ساکت نمیشینمو جوابشو میدم اما از این جدا کردن اعتراض میکنم با این که خیلی جاها میگم زن بهتره! اینا همه به نسل قبل ما برمیگرده که چقدر طرز فکر اشتباهشون باعث شده سطح فکریه ما بیاد پایین یه جا از خودمون تعریفای بیش از حد بکنیم یه جا شکایت کنیم که چرا بعضیا میون دخترو پسر فرق میزارن 3
متین 390 25 ارسال شده در 26 دی، 2011 ای بابا معلومه که وقتی در همه جا به آقایون حق داده میشه و از خانمها حق گرفته میشه همیشه حق با آقایونه... همین هم باعث میشه که همه ما آداما نسبت به هم جبهه بگیریم. اگه تو جامعه ما این تبعیض رو قانون و ... که جاش نیس بگم بین این دو قشر ایجاد نمیکرد الان اینهمه فاصله بینمون نبود 2
ایناز 983 ارسال شده در 8 اسفند، 2011 معلومه دخترا اووووووووووووووووووووووووووووو بزن کف قشنگه رو دس دس خب جداازشوخی اقایون کلی نگرن پس بعدهندسی مغزشون فعالتره بای همین رانندگیشون اکثرمواقع نه همه وقت بهتره برعکس خانوما جزیی نگرن و نقاشیشون بهتره بخاطرهمین تمییزترن 1
persian_land 1035 ارسال شده در 9 اسفند، 2011 Only men حالا جدی اگه باشم واقعا هیچ فرقی بینشون نیست ...من فکر میکنم بیشتر برای این که زن ها رو تو یه سطحی نگه دارن که از مرد بالاتر نیاد این حرف ها رو که مخصوص همین جنوب غربی آسیاست زدن (نمیگم مسلمانان دعوا نشه اما حقیقت اینست که فقط مسلمون ها دارن ) 2
ارسال های توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری