رفتن به مطلب

ستاد کل نيروهاي مسلح: ساخت ناوشکن جماران باعث افزايش اقتدار و غرور ملي شده است


ارسال های توصیه شده

3/12/1388

کد خبر : 973456

منبع : خبرگزاری ایرنا

2010%5C2%5C22%5Cimg634024465259687500.jpg

ستاد کل نيروهاي مسلح: ساخت ناوشکن جماران باعث افزايش اقتدار و غرور ملي شده است

ستاد کل نيروهاي مسلح طي پيامي ضمن تبريک پيوستن ناوشکن جماران به نيروي دريايي ارتش جمهوري اسلامي اعلام کرد که ساخت اين ناوشکن باعث افزايش اقتدار، افتخار و غرور ملي شده است.

به گزارش روز دوشنبه ايرنا به نقل از روابط عمومي و تبليغات دفاعي ستاد کل نيروهاي مسلح، اين ستاد پيوستن جمهوري اسلامي ايران به کشورهايي که در جهان قادر به ساخت چنين ناوشکن‌هايي مي‌باشند را نشانه اقتدار، افتخار و غرور ملي دانست که موجي از اميد و مسرت را در ملت‌هاي آزاده و انقلابي جهان ايجاد نمود و موجب ياس و نوميدي دشمنان کينه‌توز انقلاب اسلامي گرديده است.

در ادامه اين پيام تبريک آمده است: ساخت ناوشکن جماران توسط دريادلان نيروي دريايي ارتش جمهوري اسلامي ايران بيانگر همت والا ، روحيه خودباوري و اعتماد به نفس بالاي متخصصان توانمند و مومن اين نيرو و وجود همدلي و هميت ملي بين ديگر متخصصين صنايع دفاعي، مراکز پژوهشي و تحقيقاتي و دانشگاهي ايران عزيز مي‌باشد.

اين پيام همچنين مي‌افزايد: اينگونه موفقيت‌هاي بزرگ که با دميدن روح ايمان و استقلال و خودباوري توسط معمار کبير انقلاب اسلامي حضرت امام خميني(ره) بر ملت فهيم ايران آغاز گرديده، امروز با تدبير و رهنمودهاي مدبرانه و حکيمانه فرماندهي معظم کل قوا حضرت آيت‌الله العظمي خامنه‌اي عزيز (مدظله العالي) در جهت خودکفايي و دستيابي به فناوري‌هاي نوين بومي و عدم نياز به ديگر کشورها به مرحله تحقق و اثبات و منصه ظهور رسيده است.

در پايان اين پيام آمده است: ستاد کل نيروهاي مسلح، دستيابي نيروي دريايي ارتش جمهوري اسلامي ايران به دانش پيشرفته ساخت ناوشکن را که نتيجه اميد، اعتماد و توکل به پروردگار است را به فرمانده کل ارتش جمهوري اسلامي ايران، فرمانده نيروي دريايي ارتش، صنايع دفاعي کشور، آحاد نيروهاي مسلح کشور و به خصوص دانشمندان، دانشگاهيان، متخصصان و ساير دست‌اندرکاران و مردم شريف و بزرگ ايران تبريک و تهنيت عرض نموده و اميد است با تداوم اين‌گونه حرکت‌هاي علمي و فناوري، شاهد پيشرفت و استقلال کامل ايران عزيز در همه زمينه‌ها و ميادين باشيم.

2010%5C2%5C22%5Cimg634024465259687500.jpg

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...