Mahnaz.D 61918 ارسال شده در 19 دی، 2011 من نمی دونم چرا بعضی از افراد که می خوان از جایی برن اینجوری برخورد می کنن خوب فكر مي كنم كافي باشه . لازم بود اين تاپيك زده بشه و اين حرف ها گفته بشه . قديم ميگفتن " جواب ابلهان خاموشي ست " اما امروز نظريه ي ديگه اي مطرح شده ؛ ميگن " جواب ابلهان هميشه هم خاموشي نيست ، گاهي همچين بايد بزني توي گوشش كه حالش جا بياد " به هر حال محيط مجازي مي طلبه كه افراد در لايه هاي شخصيتي ساختگي مخفي بشن و در اين لايه هاي مجازي به هركاري كه ميخوان دست بزنن ، لايه هايي كه گاهي طرف تا پوست و گوشت درونش نفوذ مي كنه ، حكايت همون حكايت ساده و قديمي اي هست كه همه ي ما شنيديم و ديديم و خونديمش ، پينوكيو و شهربازي اي كه از هر بچه يك الاغ مي ساخت ، تا مدتها ، واقعا مدتها ، عقيدم اين بود كه دوستي مجازي و به بيان بهتر ، دوست مجازي ، تا حدود زيادي از ارزش هاي مشابهي مثل دوست حقيقي برخورداره ، اما از روزي كه بهترين دوست و شايد دوستان مجازيم در بدترين قالب ممكن ظاهر شدند و در ناباورانه ترين شرايط هرچه پرده حرمت و حريري به نام دوستي بود رو دريدند نظرم عوض شد ، و فكر كردم شايد كساني كه ميگفتند روي دوستي مجازي نبايد حساب كرد ، واقعا چيزي ديده بودند و چندان هم حرف اشتباهي نبود . به هر ترتيب محيط دنياي مجازي ، به خصوص در ايران ، مثل طويله اي كثيف و چندش آور ميمونه كه وقتي واردش ميشي عينكي رو به چشمت ميزنند كه جلوي شيشه اش عكس يك عمارت باشكوه و نجيب زادگاني بي مانند حك شده . شايد اين هم تاوان زلال بودنه كه بايد به اين سرانجام دچار شد . كافكا ميگفت در ميان گرگ ها كه زندگي مي كني ، زوزه كشيدن را بياموز ، شايد حكايت ما حكايت جنگلي شده كه ميگن بخور تا خورده نشي . پشيمون نيستم از زماني كه براي اين محيط و افرادش گذاشتم ، چرا كه به هر نحو اين محيط و كشمكش هاي متعلق به اون رسالت خودش رو داشت و اون رو به انجام رسوند براي من ، اما ميدونم بهايي كه براي اين تجربه ها پرداختم هرگز بر نخواهد گشت . اي كاش به جاي ساعت هايي كه پشت اين چند اينچ شيشه ي لعنتي براي صحبت با كساني كه خودشون رو دوست و چه بسا نزديكتر از دوست ، حتي خانواده قلمداد مي كردند ، به كساني اختصاص ميدادم كه ميتونستم ببينم ولمس كنم و بشنوم و بفهممشون . كساني كه شايد هيچ گاه نگفتند برادر ، پدر ، دختر .. اما پنج دقيقه چاي خوردن باهاشون هزار بار مي ارزيد به كساني كه روزي هزار بار من رو به اسم كوچيك صدا مي كردند . حرف هايي كه در اين تاپيك زدم ، گوشه اي از حقيقت بود ، حقيقتي به شدت تلخ و رفلكس هايي كه خواهيد ديد . اما چه اهميتي داره ؟ " تاريخ هميشه به دست كساني نوشته شده كه قهرمانان رو اعدام كردند " قانون گذار و مجري و قانون پذير وقتي همشون از يك جنس و يك دنيان ديگه چه فرقي مي كنه در مورد من چه فكري ميخوان بكنن يا كردن . كساني كه بايد مي فهميدند و ميشناختند فهميديند و شناختند ديگه بقيه حاشيه است . در دنياي حقيقي چه بسا كساني كه دست دوستي ميدن ولي .. حالا فرض كن در جايي داري دست دوستي ميدي كه حتي دست طرف مقالبت رو حتي نمي بيني و لمس نمي كني . تا تهش رو خودت بخون . همونطور كه گفتم چند هفته اي ست كه من تغيير نگاه و تغيير رويه دادم ، پس كساني كه به هر طريق شخص من رو تاييد ميكردند بدونن كه اين تاييد چند هفته اي هست كه تاريخ انقضاش تموم شده ، پس نميخوام شما هم به خاطر من دچار مشكل بشيد . " دوستي مجازي ديگه پر " من از جلد اين الاغ ميام بيرون ، شما بخونيد ، بخنديد و ساده رد شيد . بخشش لازم نيست ، اعدامش كنيد شما اگه می دونید بگید لطفا"...ممنون. پ.ن: این تاپیک منهدم شده!:biggrin: 9
Mahnaz.D 61918 مالک ارسال شده در 19 دی، 2011 ساكت كه بماني ميرود به حساب جواب نداشتنت....عمراً اگر بفهمند داري جان مي كني تا احترامشان را نگه داري! :icon_pf (34): 1
محمــد 4415 ارسال شده در 19 دی، 2011 حق داشته، بعضی ها فکر می کنن چون ادمین یا مدیر کل تالار آزاد هستن، میتونن هر نوع برخوردی که دوست دارن با دیگران انجام بدن حالا این متن بای بای مال کی هست؟ 1
Mahnaz.D 61918 مالک ارسال شده در 19 دی، 2011 حق داشته، بعضی ها فکر می کنن چون ادمین یا مدیر کل تالار آزاد هستن، میتونن هر نوع برخوردی که دوست دارن با دیگران انجام بدن حالا این متن بای بای مال کی هست؟ اگه توهینش به تک تک اعضا رو هم می خوندی باز همین رو می گفتی؟ 2
Javid Maleki 11670 ارسال شده در 19 دی، 2011 ساكت كه بماني ميرود به حساب جواب نداشتنت....عمراً اگر بفهمند داري جان مي كني تا احترامشان را نگه داري! :icon_pf (34): خب بهش میتونم در قبال توهینی که به همه کرده بهش بگم برو بخاک سپردمنت کور به کور افتاده :yes: 1
Ehsan 112349 ارسال شده در 19 دی، 2011 اگه توهینش به تک تک اعضا رو هم می خوندی باز همین رو می گفتی؟ مگه به چه کسان دیگری توهین کرده؟ کی هست اصلا؟ :JC_thinking: 2
محمــد 4415 ارسال شده در 19 دی، 2011 اگه توهینش به تک تک اعضا رو هم می خوندی باز همین رو می گفتی؟ خب بگو کی هست که حرفم رو پس بگیرم 1
Mahnaz.D 61918 مالک ارسال شده در 19 دی، 2011 شما چیکار دارید کیه.... من فقط می خوام بدونم این طرز حرف زدن درسته با نه؟ 2
Javid Maleki 11670 ارسال شده در 19 دی، 2011 شما چیکار دارید کیه....من فقط می خوام بدونم این طرز حرف زدن درسته با نه؟ خب یه آدم رو از تو خیابونم ورداری بیاری این مطلب رو ببینه میگه درست نیست بگو بینیم کیه؟ 2
Mahnaz.D 61918 مالک ارسال شده در 19 دی، 2011 مگه به چه کسان دیگری توهین کرده؟ کی هست اصلا؟ :JC_thinking: بشمرم یا اسم ببرم به افرادی که توهین کرده؟ همین پستش کم توهینه؟:viannen_38: 3
Mahnaz.D 61918 مالک ارسال شده در 19 دی، 2011 خب یه آدم رو از تو خیابونم ورداری بیاری این مطلب رو ببینه میگه درست نیستبگو بینیم کیه؟ شما فکر کن من بیکار بودم...رفتم تو یه فروم دیگه اینو در آوردم..... من طرز حرف زدن و برخورد رو می خوام بدونم.... شما به این می گید توهین به یه سری آدم دیگه یا نه؟ 2
Abolfazl_r 20780 ارسال شده در 19 دی، 2011 هرچند که دوست دارم درباره این موضوع صحبت بشه. ولی متاسفانه خلاف قوانینه. قفل 1
ارسال های توصیه شده