هولدن کالفیلد 19948 ارسال شده در 18 دی، 2011 استان بوشهر از لحاظ ذخاير نفتي و گازي از غني ترين استان هايِ كشوره و به دليل داشتن راه ابي با كشورهاي حوزه خليج فارس از نظر بازرگاني رونق خوبي داره، اغلب مردم از لحاظ مالي تامين هستند و بعضا ثروتمند، اما كماكان از مناطق محروم كشورمحسوب ميشه من منكر كمبود و كاستي ها و ادم هاي بي بضاعت كه در اين استان هست نميشم اما به نظرم ما منطقه محروم از نظر اقتصادي نيستيم ما از زبان و ادبيات و منطق محكم و بدون ترسي محروميم كه باعث ضايع شدن حق و حقوق اوليه مون ميشه ... خودم به شخصه در رفت و امدهاي شهري از ادارجات و بانك ها گرفته تا دانشگاهها و محيط كار شاهد اين نوع محروميت هستم ...و حتي از اين موضوع رنج ميبرم معتقدم منطقه محروم يك ناحيه جغرافي خاص نيست هرجا ادم نتونه نياز هاش را بيان و از ضايع شدن و حقوق انسانيش جلو گيري كنه انجا محرومترين منطقه است حتي اگه در بهترين نقطه اروپا باشه اين زبان و ادبيات حق طلبي به دست نمياد فقط با بحث ، گفتگو ،مطالعه همه جزئيات زندگي و بي تفاوت نبودن. فراموش نكنيم محروم ترين منطقه ميتونه پشت يك ميز در يك اداره بزرگ باشه وقتي عدالت پايمال بشه 6
ارسال های توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری