رفتن به مطلب

تصویر و شرح : رهایی از شر دوقلوی انگلی و مزاحم ( نگو دیدم که ندیدی )!!!


ارسال های توصیه شده

پسر هندی پس از ۸ سال از شر ” دوقلوی انگلی “ خود در قفسه سینه رهایی یافت

دیپاک کومار ( Deepak Kumar ) پسر هشت ساله از کشور هند که از بدو تولد دارای دو پا و یک باسن اضافی در ناحیه قفسه سینه خود بود پس از یک جراحی ۴ ساعته از شر این اعضای انگلی که در حال رشد بود خلاصی یافت .به گزارش خبرنگار سایت پزشکان بدون مرز ، این پسر بچه که در سراسر جهان با نام مستعار “پسر اختابوس ” شناخته شده است با پاهایی که در قفسه سینه او رشد کرده بود و دوقلو رشد نیافته او بود متولد شده بود .گرچه خود دیپاک کومار در طول این سالها از وجود این قل ناقض در قفسه سینه احساس ننگ و شرمندگی می کرد اما از سوی برخی از هندوها او به عنوان تجسم از خدا تصور شده بود . در حالی که دیگران از او به عنوان شیطان در بدن انسان نام می بردند .جالب است که این مسئله گرچه برای این کودک عذاب آور بود اما موجب گشته بود که مردم ساده لوح با آوردن هدیه از روستاهای دور و نزدیگ موجب بهبود اقتضاد خانواده فقیر او گردد . و در انتها پدر او جهت رهایی فرزندش از عذاب از دریافت هدیه ها چشم پوشی کرده و حاضر به انجام جراحی شد .گروه پزشکی در بیمارستان شهر بنگلور هند با هدف اهدای یک زندگی عادی به این پسر بچه ، طی یک جراحی چهار ساعته در ماه ژوئن موفق به حذف قول انگلی از قفسه سینه این کودک شدند .به گزارش خبرنگار سایت پزشکان بدون مرز ، خبر مشکل این پسر برای اولین بار در ماه فوریه در رسانه های عمومی با هدف جمع آوری پول برای جراحی وی منتشر شد و به کمک افراد خیر هزینه جراحی این پسر روستایی تامین گردید

 

 

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه
خدا رو چرا شکر کنیم؟

 

که اون پسر بچه به سلامتی رسید ...

 

 

تو بیخیال باش . خودم تو رو معاف کردم :texc5lhcbtrocnmvtp8

لینک به دیدگاه
جراحا خوبش کردن. :icon_razz:

 

خب اره

فیض روح القدس ار باز مدد فرماید

دیگران هم بکنند انچه مسیحا میکرد

 

 

 

حالا یه سوال

تو وقتی یه مریضی میشناسی که انتظار داشتی خوب بشه یا مثلا تصادفی کرده و حالا حالشون خوبه با خودت چی میگی یا به بستگانش چی میگی ؟

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...