A.R-KH-A 4953 ارسال شده در 7 دی، 2011 توي سيستان يه دفتردار داشتيم كه سيكل داشت ولي آدم باسوادي بود و حرفهاي ارزشمندي ميزد. يه روز كه رفيق اصفهاني ام از دست فرماندمون خيلي گلايه داشت با اين دفتردارمون حرف ميزد كه من خيلي خوشم اومد.. ______________ ببنيد توي زندگي انسانها ميتونن آهن باشند يا ابر.. دو تيكه آهن رو فرض كنيد و با هم بخوان ارتباط داشته باشن.. طبيعي هست كه توي اين ارتباط مشكلاتي بين اين دو به وجود مي آيد و مجبور ميشن با هم درگير بشن.. خب وقتي درگير بشن به نظرتون كي ميبره؟! طبيعي هست اون تيكه آهني كه قوي تر هست! اون يه يكي رو ميشكنه... ولي دو تا تيكه ابر رو فرض كنيد كه با هم ارتباط داشته باشن.. طبيعي است در زندگي وقتي با هم ارتباط برقرار ميكنن و بهم نزديك ميشن به جاي تنش، در هم فرو مي رند... توي اين رابطه كسي نميشكنه! كسي شكست نميخوره!! _____________ تو روابط انساني چقد خوبه ابر باشيم تا آهن... ولي اميدوارم گذر آهني غير قابل تبديلي به ابري نيافته.. 19
Ehsan 112349 ارسال شده در 7 دی، 2011 حقیقت آدم ها هم فکر کنم مثل ابرها باشه..... ابرهایی که به هم میخورند و می غُررند و میبارند. آهنها مصنوعی و ساخته دست هستند، برای همین ارتباطشون هم سخته. وقتی روابط ما با هم مصنوعی و از روی تظاهر باشه، مثل همین درگیر شدن آهن ها میشه. 14
poor!a 15131 ارسال شده در 7 دی، 2011 خیلی جالب بود بعضی حرفها انقدر عمق دارن که هیچوقت از یاد ادم نمیرن این ازون جنس حرفها بود ممنون 8
Alireza Hashemi 33393 ارسال شده در 7 دی، 2011 ابری باشی یا آهنی فرقی نداره آهنم باشی از حرارت وعشق و محبت ذوب میشی و در هم آمیخته میشی و از هر پیوندی محکم تر میشی... پس فرقی نداره ابر باشی یا آهن فقط آدم باشی بسه 9
Himmler 22171 ارسال شده در 7 دی، 2011 ابری باشی یا آهنی فرقی نداره آهنم باشی از حرارت وعشق و محبت ذوب میشی و در هم آمیخته میشی و از هر پیوندی محکم تر میشی... پس فرقی نداره ابر باشی یا آهن فقط آدم باشی بسه :rose: منم میخواستم همینو بگم که شما زحمتشو رو کشیدی .. ادم باشی البته ادمی اهنین چه بهتر و اما نه (ادم اهنی) !! 5
Avenger 19334 ارسال شده در 8 دی، 2011 نه ابر ابر خوبه نه اهن اهن اگه اهن باشی چون تغییرت کمه همیشه در عذابیهمه ازت فراری اگه ابر باشی هرکی برسه باهاش دم خور شو میشی هر جایی 3
Javid Maleki 11670 ارسال شده در 8 دی، 2011 همه آدمها ذاتاً ابر هستن.....ولی این محیط بیرونی که رو بعضی آدم تاثیر زیاد رو بعضی آدم ها تاثیر کم میذاره و اونا رو رفته رفته به آهن سخت تبدی میکنه.... امیدوارم رفته رفته هیچ کس دچار همچین تغییری تو زندگیش نشه.....نه برای خودش نه برای دیگران 2
ارسال های توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری