رفتن به مطلب

نیسان gt-c


Amin

ارسال های توصیه شده

GT-C بر مبناي مدل Murano ساخته شده و از موتور نيرومندتر، سيستم تعليق پوياتر، ترمزهاي قوي تر و فرمان تيزتر بهره مي گيرد .

 

اين اتومبيل زيبا محصول تيم طراحي نيسان در اروپاست و در واقع تمريني است براي پاسخ گويي سريع تر به نياز مشتريان .

 

موتور تمام آلومينيومي مورانو با 3498 سي سي حجم در آرايش شش سيلندر خور جيبي حالا با کمک يک دستگاه توربور چارجر Garrett بهتر تنفس مي کند.

 

اينترکولر آب خنک باعث خنک شدن و افزايش جرم هواي ورودي مي شود. نسبت تراکم موتور فرقي نکرده و در حد 3/10 به 1 باقي مانده ولي حجم جابجايي موتور به لطف استفاده از سيستم تغيير زمانبندي سوپاپ ها افزايش پيدا کرده.

 

براي نيل به راندمان بهتر در امر تخليه نيز از سيستم اگزوز اسپرت با چهار کانال خروجي و سه مبدل کاتاليزور استفاده شده.

 

موتور 24 سوپاپ نيسان در 6 هزار دور در دقيقه 340 اسب بخار نيرو توليد مي کند در حالي که گشتاور 265 پوند فوتي آن از 3600 دور در دقيقه در اختيار راننده قرار دارد.

 

اين نيروي قابل توجه براي کسب يک شتاب 0تا 100 کيلومتر 7 ثانيه اي و حداکثر سرعت 224 کيلومتر بر ساعت کافي است. شتابگيري مياني با GT-C در هر دوري به آساني انجام ميشود.

نيروي قابل توجه موتور در کنار سيستم تعليق ساخت Bilstein که 35 درصد سفت تر و 25 ميليمتر کوتاه تر است عملکرد قابل قبولي را باعث شده است.

 

هدف تيم طراحي مورانو GT-C ساخت يک SUV بهتر بدون از دست دادن قابليت هاي واقعي آن بوده است.

 

ترمزهاي AP Racing با ديسک هاي دو لايه 362 ميليمتري و گيره هاي 6 پيستوني در جلو و ديسک هاي 330 ميليمتري و گيره هاي 4 پيستوني در عقب وظيفه متوقف کردن اين SUV را بر عهده دارند.

هر چهار ديسک ترمز از نوع خنک شونده بوده و با سيستم کمکي ABS همراهند.

جعبه دنده هوشمند X-tronic و سيستم انتقال قدرت ALL-MODE با کنترل الکترونيکي بدون توجه به شرايط آب و هوايي و به بهترين شکل ممکن نيروي موتور را بصورت دائم به هر چهار چرخ منتقل مي کنند.

رينگهاي دو تکه و پنج پره با قطر 22 اينچ از جنس آلومينيوم و لاستيک هاي دانلوب SP و لاستيک هاي 35/265 درکنار گلگيرهاي بر آمده GT-C بر زيبايي اين اتومبيل مي افزايند.

در آخر بد نيست از نام اين اتومبيل بگوئيم. مورانو نام جزيره اي در نزديکي ايتالياست که به ساخت شيشه هاي آبي و دست ساز مشهور است.

 

منبع :carx1

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...