رفتن به مطلب

رتبه بندی جذابترین و ارزشمندترین شرکتهای فناوری جهان


ارسال های توصیه شده

[TABLE]

[TR]

[TD=colspan: 2]رتبه بندی جذابترین و ارزشمندترین شرکتهای فناوری جهان

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=colspan: 2]گزارشهای به دست آمده از دو مطالعه متفاوت درباره وضعیت شرکتهای تکنولوژی بزرگ جهان، شرکت IBM را به عنوان دومین شرکت ارزشمند جهان معرفی کرده و شرکت گوگل را جذابترین کارفرما در نظر متقاضیان کار می داند.[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=colspan: 2] به گزارش خبرگزاری مهر، بررسی های جدید متخصصان صنعت و تجارت رایانه نشان می دهد شرکت IBM اکنون با افزایش ارزش سهام که از ابتدای سال 2011 آغاز شده، به دومین شرکت بزرگ تکنولوژی در جهان تبدیل شده و از سویی دیگر شرکت گوگل به دلیل اشتیاق مهندسان و متخصصان برای استخدام شدن در این شرکت، به عنوان جذابترین شرکت تکنولوژی در جهان شناخته شده است.

IBM، دومین شرکت تکنولوژی جهان

بر اساس تحلیلهای جدید، ارزش شرکت IBM تا پایان روز 29 سپتامبر 214 میلیارد دلار بوده که با داشتن این ارزش برای اولین بار طی 15 سال گذشته شرکت مایکروسافت را با ارزشی برابر 213.2 میلیارد دلار پشت سر گذاشته است.

این رشد نشان می دهد شرکت IBM اکنون دومین شرکت تکنولوژی جهان بر اساس ارزش بازار است و اپل همچنان با داشتن ارزشی برابر 362 میلیارد دلار موقعیت برتر خود را در جهان حفظ کرده است.

بر اساس گزارش سی نت، قیمت سهام شرکت IBM از آغاز سال 2011 ثابت باقی مانده بود و اکنون نسبت به آغاز سال با افزایشی 22 درصدی مواجه شده است؛ این در حالی است که ارزش سهام مایکروسافت با کاهشی 8.8 درصدی همراه بوده است.

 

 

گوگل جذابترین شرکت کارفرمای جهان

شرکت گوگل هر روز با سیلی بزرگ از تقاضاهای کار و خلاصه پرونده متقاضیان کار در این شرکت مواجه می شود. این شرکت بزرگ در پی نظرسنجی شرکت Universum از 160 هزار نفر که در جستجوی کاری مناسب بوده اند به عنوان جذابترین کارفرما شناخته شده است.

تحلیل انتخاب متقاضیان کار در 12 اقتصاد بزرگ جهان از میان گزینه های استخدامی که در پیش رو دارند در مطالعه ای که با عنوان "جذابترین کارفرمایان جهان" انجام شده، نشان می دهد شرکت گوگل در میان متخصصانی با مدرک تجارت و مهندسی برترین شرکت کارفرما است، این سومین سال پی در پی است که شرکت گوگل در بخش تجارت و مهندسی به عنوان جذابترین شرکت انتخاب می شود.

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

لینک به دیدگاه

رتبه بندی جذابترین شرکتهای کارفرما در دو زمینه مهندسی و تجارت

 

از دیگر شرکتهایی که در بخش تجارت این رتبه بندی به عنوان شرکتهای برتر معرفی شده اند می توان به شرکت مایکروسافت در رتبه ششم و شرکت اپل در رتبه نهم اشاره کرد. در رتبه های آخر این لیست 50 تایی نام شرکتهای IBM، HP، اینتل، Dell، و Cisco نیز به چشم می خورد.

بر اساس گزارش رویترز، مهندسان جویای کار شرکتهای IBM و مایکروسافت را به عنوان شرکتهای دوم و سوم در بخش مهندسی انتخاب کرده و اینتل، سونی و اپل رتبه های پنجم، ششم و هفتم را به دست آورده اند.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...