رفتن به مطلب

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات خبر داد:ارائه بسته خدمات الکترونیکی در درگاه جدید ایران...


Iman-Emperatour

ارسال های توصیه شده

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

در درگاه جدید ایران، یک هزار و 700 خدمت الکترونیکی در 18 بسته بندی به کاربران عرضه می شود.

مهندس سعید مهدیون، نایب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات در گفت و گو با واحد خبر روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: یکی از مهمترین اهداف درگاه ایران، ارائه خدمات الکترونیکی یکپارچه به مردم است که به موجب استفاده از آن بتوانند در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنند.

وی افزود: در همین راستا، بسته خدمات الکترونیکی ایران با هدف ایجاد تسهیل برای کابران در درگاه جدید ایران را اهندازی شده است.

وی خاطر نشان کرد: بهره برداری از این بسته یک گام مهم در راستای ساماندهی و ایجاد فضایی به منظور تمرکز هرچه بیشتر خدمات الکترونیکی قابل ارائه توسط دستگاه های دولتی و غیر دولتی محسوب می شود.

سعید مهدیون با بیان این مطلب که در حال حاضر یک هزار و 700 خدمت الکترونیکی از طریق درگاه جدید ایران به مردم عرضه می شود، تصریح کرد: از مجموع خدمات الکترونیکی عرضه شده در این درگاه، 951 خدمت به صورت اطلاع رسانی، 484 خدمت به صورت تعاملی و 255 خدمت به صورت تراکنشی به متقاضیان ارائه می شود.

وی تاکید کرد: خدمات الکترونیکی ارائه شده توسط درگاه ایران مبتنی بر دو رویکرد تازگی و کاربردی بودن خدمات است که در بسته جدید به صورت همزمان مورد توجه قرار گرفته است.

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات با اشاره به دایرکتوری درگاه ایران، گفت: این دایرکتوری امکاه جستجوی هدفمند را برای کابران در میان سایت های فارسی زبان فراهم می کند.

وی با اشاره به دو زبانه بودن این دایرکتوری، ادامه داد: در حال حاضر بیش از دو هزار پایگاه اینترنتی به زبان انگلیسی در این دایرکتوری به ثبت رسیده اند.

سعید مهدیون اظهار داشت: به منظور فراهم آوردن امکان جستجوی هدفمند برای کاربران، پایگاه های اینترنتی در این مجموعه به 25 گروه کابردی دسته بندی شده اند.

وی تاکید کرد: ارائه سرویس در درگاه ایران، در راستای تحقق شعار دولت الکترونیکی و به منظور فراهم آوردن امکان صرفه جویی در زمان و هزینه های مردم صورت می گیرد.

 

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...