Iman-Emperatour 4937 اشتراک گذاری ارسال شده در 5 مهر، ۱۳۹۰ نادر فقيه*زاده طراح 34 ساله ايراني*الاصل شركت ب*ام*و آلمان است كه به جرات مي*توان او را در زمره بهترين طراحان ب*ام*و قرار داد. او 25 سال پيش به همراه خانواده و به دليل موقعيت شغلي پدرش در كنسولگري ايران در فرانكفورت به اين كشور نقل مكان كرد. دوران ابتدايي تا ديپلم را در آلمان گذراند و در دوران تحصيل، استعدادش را در فعاليت هنري كشف كرد و علاقه*اش به خودرو نيز مزيد بر علت شد تا او دانشگاه معتبر Pforzheim آلمان را برگزيند و به عنوان يكي از 5 دانشجوي خو*ش*شانس در رشته طراحي حمل و نقل اين دانشگاه، تحصيل خود را آغاز كند. او دوره طراحي صنعتي را سال 1375 در كمپاني مرسدس بنز گذراند و 2 سال بعد ، پس از ارائه پروژه*اي براي ترم چهارمش توسط مسوولان ب*ام*و، دعوت به كار شد. طراح وقت ب*ام*و، كريس بنگل معروف و بزرگ*ترين طراح تاريخ ب*ام*و كسي بود كه نادر فقيه*زاده را مستقيما به تيم طراحي ب*ام*و برد. نادر همچنين علاوه بر ب*ام*و از پورشه نيز پيشنهاد همكاري دريافت كرده بود كه نپذيرفت. فعاليت رسمي نادر فقيه*زاده از سال 1378 و در بخش طراحي بدنه به عنوان يك عضو با گروه ب*ام*و آغاز شد و سرانجام وارد پروژه بزرگ طراحي داخلي نسل جديد ب*ام*و سري 7 شد. نادر با تركيب محيط لوكس و امكانات بالا قصد داشت از سري 7 طرحي منحصربه*فرد بسازد كه همين*گونه هم شد و طرح او با استقبال بسياري از سوي طرفداران ب*ام*و مواجه شد. پروژه بعدي نادر فقيه*زاده كه آزموني بزرگ براي او نيز به حساب مي*آمد طراحي خارجي نسل جديد سري 6 بود. نادر معتقد بود سري 6 بايد بزرگ*ترين و لوكس*ترين كوپه كانورتبل جهان باشد لذا تفكر شكاف موج آب را پيش گرفت و براساس اين دريافت ذهني، طرحي بي*بديل از سري 6 نسل جديد را رقم زد كه به*زعم كارشناسان و مردم، تداعي*گر دوران اوج طراحي*هاي ب*ام*و است. 4 لینک به دیدگاه
ارسال های توصیه شده