رفتن به مطلب

ارسال های توصیه شده

yale-nfc-door-lock_narenji_narenji.jpg?1316919190

 

 

 

 

به نظر می رسد این فناوری روز به روز نقش بیشتری در زندگی ما بازی خواهد کرد. این بار شرکت قفل سازی Yale قصد دارد برای بالا بردن امنیت و راحتی بیشتر، از این تکنولوژی در باز کردن قفل در استفاده کند.

 

شما میتوانید با استفاده از گوشی موبایلتان به راحتی قفل در را باز و بسته کنید. فقط کافی است موبایلتان را در نزدیکی قفل گرفته و منتظر پاسخ بمانید. NFC با استفاده از تکنولوژی کلیدهای الکترونیکی، اطلاعات را از گوشی به قفل فرستاده و در صورت تائید، قفل مورد نظر باز میشود.

 

به گفته ی طراحان این محصول، برای استفاده از این قفل ها کار دشواری پیش رو ندارید، فقط باید اپلیکیشن مخصوص آن را روی موبایل خود نصب کنید و مطمئن باشید راه امنی برای این کار در نظر گرفته شده است.

 

البته باید بدانید که هنوز هیچ اطلاعاتی برای فروش جزئی آنها در دسترس نیست و فعلا هم مدل های محدودی از تلفن های همراه به NFC مجهز هستند. بنابراین اینطور که به نظر می آید در حال حاضر انگیزه زیادی برای استفاده ی هرچه زود تر از این محصول وجود ندارد.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...