Farnoosh Khademi 20025 ارسال شده در 26 آذر، 2011 بند «پ» این بند نه بند منفور زندانه نه بند رخت! بندیه که خیلیا دوسش دارن ! بندیه که خیلیا از راه اون به همه جا رسیدن ! بندیه که نیاز نیست شایسته باشی تا به اونی که لایقشی برسی ،برعکس با این بند به چیزی که دست نیافتنی بوده می رسی! بندیه که تبصره و ماده واحده نداره اما بیا ببین چه میکنه این بند «پ» تو اینجا! از راه بند «پ» بی سواده رفته سر جای............ قرار گرفته باسواده داره شاگرد شوفری میکنه ! خدایا بند«پ» رو دوست ندارم اما دوست دارم تو بند«پ» من باشی ! به نظرتون تو جامعه امروز بدون بند «پ» میشه به جایی رسید!؟ وقتی اسم «بند پ » رو میشنوید اولین چیزی که به ذهنتون میاد چیه چه حسی بهتون منتقل میشه !؟ این تاپیک رو تو انجمن مهندسان دیدم به نظرم جالب اومد.امیدوارم تکراری نباشه البته سرچ کردم چیزی نبود. خوشحال میشم نظرات تون رو بگین. 8
lorena 10305 ارسال شده در 26 آذر، 2011 اون که وجدان داشته باشه خودش از بند پ استفاده نمیکنه! ولی متاسفانه در این دورو زمانه کم پیدا میشه کسی که با وجدان باشه ! من چند وقت پیش رفتم 1 جا برا تدریس زبان آزمون دادم نمره هارو که خوندن نفر سوم بودم و اونا 10 نفر میخواستن گفتن برو بهت زنگ میزنیم هنوزم نشستم که زنگ بزنن بعد خواهر صاحب آموزشگاه که اون روز امتحان صوری(سوری؟) داد تازه نفر 12ام بود الان داره اونجا تدریس میکنه! فقط میخوام بدونم خب شما که از اول میخواستید اونو بیارید سر کار چرا وقت مردم رو دیگه تلف میکنید؟ 5
Farnoosh Khademi 20025 سازنده ارسال شده در 26 آذر، 2011 اون که وجدان داشته باشه خودش از بند پ استفاده نمیکنه! ولی متاسفانه در این دورو زمانه کم پیدا میشه کسی که با وجدان باشه ! من چند وقت پیش رفتم 1 جا برا تدریس زبان آزمون دادم نمره هارو که خوندن نفر سوم بودم و اونا 10 نفر میخواستن گفتن برو بهت زنگ میزنیم هنوزم نشستم که زنگ بزنن بعد خواهر صاحب آموزشگاه که اون روز امتحان صوری(سوری؟) داد تازه نفر 12ام بود الان داره اونجا تدریس میکنه! فقط میخوام بدونم خب شما که از اول میخواستید اونو بیارید سر کار چرا وقت مردم رو دیگه تلف میکنید؟ میگی چکار کنیم این همه درس میخونیم و به جایی نمی رسیم. فقط اعصاب مون داغون میشه. من خودم واسه کاراموزی چون این بند رو نداشتم هیچ جا قبولم نمیکردن. تازه شاگرد سوم کلاسمون هم بودم. 4
lorena 10305 ارسال شده در 26 آذر، 2011 میگی چکار کنیم چوابش اینه که در مقابل ظلم وایسیم ولی تو این 1 مورد چه جوریشو نمیدونم شاید باید رفت و باهاشون صحبت کرد زودی نباید بیخیال شد
* v e n o o s * مهمان ارسال شده در 26 آذر، 2011 بدون بند پ میشه به جایی رسید!!! فکر نکنم!!! حداقل به جایی که حقمونه نمیرسیم، شاید خودمون هم اگه موقیعتی داشتیم ؛ شرکتی ... داشتیم ؛ از آشنا هامون استفاده میکردیم، شاید اونا هم حق دارن!!!
Fo.Roo.GH 24356 ارسال شده در 26 آذر، 2011 نه واقعا رو اصول و رو حقوق واقعی افراد پیش نمیره زندگی ادمای فاقد بند پ باید برای رسیدن به نصف موقعیتی که ادمای دارای بند پ بهش رسیدن چند برابر انرژی مصرف کنند و باز هم ....
goddess_s 16415 ارسال شده در 26 آذر، 2011 نوووچ! نمیشه به جایی رسید! بدون این بند جایی که بهش میرسی جا نیست.... مگه اینکه بزنی تو کار آزاد...
Abolfazl_r 20780 ارسال شده در 26 آذر، 2011 دوستان عزیز محبت کنید قبل از اینکه تاپیک جدیدی ارسال کنید یه سرچ کوچولو در تالارهای مربوطه انجام بدید. در همین خصوص چند بار بحث شده قبلا. ولی چون تاپیک جلو رفته اینبار قفل یا ادغام نمیشه. ولی خواهشا قبل از ارسال تاپیک حتما جستجو کنید. 2
danielo 15240 ارسال شده در 27 آذر، 2011 بنده با بند پ از فردا تو شهر خودم خدمت میکنم و همین امروز کارم درست شده.الان کجاش بد هست؟؟؟ 1
Abolfazl_r 20780 ارسال شده در 27 آذر، 2011 بنده با بند پ از فردا تو شهر خودم خدمت میکنم و همین امروز کارم درست شده.الان کجاش بد هست؟؟؟ اونجایی که دیگران از بند پ برخوردار نیستن و مثل شما میخوان تو شهر خودشون خدمت کنن ولی نمیتونن.
danielo 15240 ارسال شده در 27 آذر، 2011 اونجایی که دیگران از بند پ برخوردار نیستن و مثل شما میخوان تو شهر خودشون خدمت کنن ولی نمیتونن. یک سوال دارم از شما. یعنی شما به خاطر اینکه کسی دیگر تو شهر خودش خدمت کنه حاظر بودید برید تو کویر خدمت کنید؟؟ یعنی در این شرایطی که شما توانایی این کار را داشتید تا در شهر خودتون خدمت کنید.از بند پ استفاده نمیکردید ؟؟؟ 1
Abolfazl_r 20780 ارسال شده در 27 آذر، 2011 یک سوال دارم از شما.یعنی شما به خاطر اینکه کسی دیگر تو شهر خودش خدمت کنه حاظر بودید برید تو کویر خدمت کنید؟؟ یعنی در این شرایطی که شما توانایی این کار را داشتید تا در شهر خودتون خدمت کنید.از بند پ استفاده نمیکردید ؟؟؟ صد البته که استفاده میکردم. من که نگفتم اینکاره نیستم. فقط ارزش گذاری کردم. ولی نگفتم به همه ارزشها پایبندم. سعی میکنم در مسیرش قرار بگیرم ولی نتونستم باشم. منظورم به شخص شما هم نبود دانیال جان. فقط این عملو نقد کردم. و چون شما در غالب مثالی از خودت عنوان کردی منم با همون مثال نقد کردم. من آدمی هستم که اگر بتونم جایی پارتی داشته باشم ازش استفاده میکنم. ولی میدونم که پارتی بازی خود خود خود بی اخلاقیه. 1
danielo 15240 ارسال شده در 27 آذر، 2011 صد البته که استفاده میکردم. من که نگفتم اینکاره نیستم. فقط ارزش گذاری کردم. ولی نگفتم به همه ارزشها پایبندم. سعی میکنم در مسیرش قرار بگیرم ولی نتونستم باشم. منظورم به شخص شما هم نبود دانیال جان. فقط این عملو نقد کردم. و چون شما در غالب مثالی از خودت عنوان کردی منم با همون مثال نقد کردم. من آدمی هستم که اگر بتونم جایی پارتی داشته باشم ازش استفاده میکنم. ولی میدونم که پارتی بازی خود خود خود بی اخلاقیه. پارتی بازی تو ایران در خیلی از موارد بی اخلاقی نیست. چون هیچ چیزی سر جایش نیست که با یک پارتی بازی خراب بشه.یعنی فکر نکنم که اگر پارتی بازی وجود نداشت همه به حق خود و لیاقت خودشون میرسیدند. 1
Abolfazl_r 20780 ارسال شده در 27 آذر، 2011 پارتی بازی تو ایران در خیلی از موارد بی اخلاقی نیست.چون هیچ چیزی سر جایش نیست که با یک پارتی بازی خراب بشه.یعنی فکر نکنم که اگر پارتی بازی وجود نداشت همه به حق خود و لیاقت خودشون میرسیدند. درسته. مثلا من خودم با سربازگیری به این شیوه و اجباری بودنش کاملا مخالفم و اعتقاد دارم اینکار از بیخ و بن ایراد فاحش داره. پس میام پارتی بازی میکنم تا از این اجباری که اعتقادی هم بهش ندارم یه جورایی در برم یا شرایط رو بهتر کنم برای خودم. ولی اصل قضیه که پا برجاست. پارتی بازی منافی اخلاقه. حالا اینجا داره به نفع من تموم میشه و با توجه به اینکه تو یه اجباری که اشتباها توش قرار دارم ازش استفاده میکنم برای من و شمای نوعی یک توجیهه. البته توجیه قابل قبولی هم هست. ولی عین بی اخلاقیه و چیزی عوض نمیشه.
AmirVet 695 ارسال شده در 27 آذر، 2011 هر چند برد بند پ بیشتره ولی هنر "زبون بازی" هم رو نباید دست کم گرفت! 2
Farnoosh Khademi 20025 سازنده ارسال شده در 28 آذر، 2011 دوستان عزیز محبت کنید قبل از اینکه تاپیک جدیدی ارسال کنید یه سرچ کوچولو در تالارهای مربوطه انجام بدید. در همین خصوص چند بار بحث شده قبلا. ولی چون تاپیک جلو رفته اینبار قفل یا ادغام نمیشه. ولی خواهشا قبل از ارسال تاپیک حتما جستجو کنید. سرچ کردم چیزی نبود ولی ببشخید 1
ارسالهای توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری