رفتن به مطلب

عضوکميسيون امنيت ملي: ساخت ناوشکن جماران يکي از بزرگترين دستاوردهاي ملت ايران است


ارسال های توصیه شده

1/12/1388

کد خبر : 969469

منبع : خبرگزاری ایرنا

2010%5C2%5C20%5Cimg634022736018750000.jpg

 

عضوکميسيون امنيت ملي:

ساخت ناوشکن جماران يکي از بزرگترين دستاوردهاي ملت ايران است

عضو کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي گفت: ساخت و الحاق ناوشکن جماران يکي از مدرن ترين تجهيزات نظامي به ناوگان نيروي دريايي،‌ دستاورد بزرگي براي ملت ايران است .

علي آقازاده روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار پارلماني ايرنا افزود: اين ناوشکن به جهت نام "جماران" براي ملت ايران بسيار مبارک است .

وي تاکيد کرد: ناوشکن جماران بدست متخصصان ايراني ساخته شده اما براي برخي از کشورهاي غربي و رسانه هاي بيگانه به سوژه اي تبديل شده است.

وي يادآور شد: جمهوري اسلامي ايران در تکنولوژي و تجهيزات دفاعي به حدي از خودکفايي رسيده که امکان صدور تجهيزات نظامي را دارد.

نماينده رشت در مجلس به موضع گيري کشورهاي غربي و رسانه هاي بيگانه در ساخت و الحاق ناوشکن جماران اشاره کرد و گفت :‌اين موضوع جديدي نيست، هرگاه جمهوري اسلامي ايران بويژه در عرصه نظامي و دفاعي به موفقيتي دست مي يابد‌، شاهد جنجال ها ،‌بهره برداري و سوء استفاده جريان سلطه هستيم.

وي ادامه داد: کشورهاي استکباري تلاش دارند منطقه خليج فارس و درياي عمان را ناامن و متشنج جلوه دهند و کشورهاي همسايه را وحشت زده کنند.

وي تصريح کرد: آنها حتي دستاوردهاي نظامي ايران را به رقابت تسليحاتي ايران با رژيم صهيونيستي تعبير مي کنند، اين کشورها براي هر موضوع و دستاوردي در ايران سناريويي تهيه کرده اند، تا به اهداف مورد نظر خود در منطقه برسند.

اين عضو کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس هشتم با تاکيد بر اينکه تمام مردم ايران به ساخت ناوشکن جماران افتخار مي کنند، گفت: ايران درعرصه نظامي و دفاعي به عنصر معنوي بويژه مردمي با ايمان و با تجربه متکي است.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...