رفتن به مطلب

الیزبیتا چوجنا


bandarabasi

ارسال های توصیه شده

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
(۱) در ورشو پایتخت کشور لهستان متولد شد.

وی در رشته گرافیک از آکادمی هنرهای زیبای ورشو فارغ التحصیل شد و از مدرسه Ecole des Beaux-Arts در فرانسه، مدرسه گرافیک Schule für Gestaltung در سوییس و Universidad Veracruzana کشور مکزیک بورسیه هایی در رابطه با رشته تحصیلی خود دریافت نمود.

چوجنا بین سالهای ۱۹۹۳ تا ۱۹۹۶ برای لئو برنت(۲) و شرکت تبلیغاتی DMB&B ورشو به فعالیت هنری پرداخت.در سال ۱۹۹۷ تبلیغ coca cola وی برنده ی جایزه خلاقترین تبلیغ را در شهر نیویورک شد.

دو کتاب طراحی شده توسط الیزبیتا (تصویر سازی اوا اولجنیک(۳)) در فستیوال کتاب های کودکان شهر بلونیای ایتالیا در سال ۲۰۰۲ مورد نمایش قرار گرفت.

از جوایزی که وی در زمینه طراحی گرافیک کسب کرده می توان به جایزه اول بیست و پنجمین دوره نمایش آثار پوستر موزه پوستر لهستان با نام Femme Plakat اشاره کرد.

الیزبیتا از سال ۱۹۹۸ با شرکت ها و انتشارات های بزرگ و صاحب نام کشور لهستان در زمینه طراحی پوستر، لوگو، بروشور، طراحی جلد کتاب و غیره همکاری می کند.

وی در حال حاضر در گالری پوستر شهر کراکو لهستان(۴) فعالیت می کند.

 

02-ez-a-gh-n-rangmagazine.jpg01-ez-a-gh-n-rangmagazine.jpg04-ez-a-gh-n-rangmagazine.jpg03-ez-a-gh-n-rangmagazine.jpg06-ez-a-gh-n-rangmagazine.jpg05-ez-a-gh-n-rangmagazine.jpg08-ez-a-gh-n-rangmagazine.jpg07-ez-a-gh-n-rangmagazine.jpg010-ez-a-gh-n-rangmagazine.jpg09-ez-a-gh-n-rangmagazine.jpg012-ez-a-gh-n-rangmagazine.jpg011-ez-a-gh-n-rangmagazine.jpg014-ez-a-gh-n-rangmagazine.jpg013-ez-a-gh-n-rangmagazine.jpg016-ez-a-gh-n-rangmagazine.jpg015-ez-a-gh-n-rangmagazine.jpg

Elizbieta Chojna

Leo Burnett -۲

Ewa Olejnik -۳

cracowpostergallery.com -۴

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...