رفتن به مطلب

پاکسازی بدن درسه روز


spow

ارسال های توصیه شده

همه ما فکر مي کنيم که خوردن ميوه يعني خريد ميوه، پوست کندنش و فقط گذاشتنش توي دهان است ولي به اين سادگي که فکر مي کنيد نيست. بسيار مهم است که بدانيم چگونه و چه وقت بايد ميوه بخوريم.

شما مي توانيد براي پاکسازي بدن تان 3 روز روزه ي ميوه بگيريد و به مدت 3 روز فقط ميوه بخوريد و در آخر متعجب مي شويد از اينکه دوستان تان به شما مي گويند که چقدر پوستتان درخشان و صاف شده است.

راه صحيح خوردن ميوه ها چيست؟

 

 

اين است که ميوه ها را بعد از مصرف غذا نخوريد، ميوه ها بايد زماني خورده شوند که معده خالي است. اگر ميوه ها را به آن صورت بخوريد، نقش مهمي در مسموم کردن سيستم بدنتان خواهند داشت، بدنتان به يکباره با مقدار زيادي انرژي مواجه مي شود که اين انرژي به جاي مفيد بودن باعث از دست دادن وزن و کاهش قدرت براي انجام ديگر فعاليتهاي زندگي مي شود.

لینک به دیدگاه

ميوه مهم ترين خوراکي است

 

براي مثال درنظر بگيريد که دو تکه نان و يک تکه ميوه خورده ايد، تکه ميوه آماده است که مستقيما وارد معده تان و روده تان شود اما به دليل آن دو تکه نان، از ورود سريع آن به معده جلوگيري مي شود. در اين بين همه غذا فاسد شده تخمير مي شود و به اسيد تبديل مي شود و به محض اينکه درون معده، ميوه با غذا و آنزيم هاي گوارشي تماس پيدا مي کند، همه حجم غذا شروع به از بين رفتن و فاسد شدن مي کند.

 

پس لطفا ميوه هاي خود را زماني مصرف کنيد که معده تان خالي است و يا قبل از خوردن وعده هاي غذايي تان ميل کنيد.

شما بارها شنيده ايد که بسياري شکايت مي کنند که هر زمان که هنوانه ميخورم، غذا بالا مي آيد، و يا هر زمان که ميوه درخت قهوه سوداني را مي خورم معده ام نفخ مي کند، زماني که موز مي خورم همش حس اينکه بايد فورا به دستشويي بروم را دارم و غيره. در حقيقيت همه اينها اتفاق نخواهند افتاد اگر ميوه را زماني بخوريد که معده تان خالي است.

ميوه ها با غذاي فاسد شده ترکيب مي شوند و گاز توليد مي کنند و درنتيجه (گلاب به رويتان) شما بالا مي آوريد سفيدي مو، تاس شدن، عصبانيت و گودي هاي سياه زير چشم، همه شان اتفاق نخواهند افتاد اگر با معده خالي ميوه ميل کنيد.

با توجه به تحقيقات دکتر هربرت شلتون، بايستي بدانيم که چنين موضوعي صحيح نيست که بعضي از ميوه ها مانند پرتقال، نارنج و ليمو خودشان اسيدي هستند. چرا که همه ميوه ها در بدن قليايي مي شوند اگر شما روش صحيح ميوه خوردن را کاملا بياموزيد شما به راز زيبايي، عمر طولاني، سلامت، انرژي، شادابي و وزن طبيعي دست پيدا خواهيد کرد.

زماني که نياز داريد که آب ميوه بنوشيد، فقط آب ميوه تازه بنوشيد نه آب ميوه کنسروها. حتي آب ميوه هايي که بسيار سفت هستند را ننوشيد، ميوه هاي پخته شده را نخوريد چرا که هرگز ماده مغذي ميوه ها را دريافت نخواهيد کرد و تنها مزه شان را دريافت مي کند، پختن، تمام ويتامين ها را از بين مي برد.اما به هرحال خوردن ميوه کامل بهتر از نوشيدن آب آن است اگر بايد آب ميوه بنوشيد طوري بنوشيد که دهانتان پر شود و آن را آرام آرام غورت دهيد چرا که بايد اجازه دهيد که آب ميوه با بزاق دهانتان قبل از غورت دادن آن کاملا ترکيب شود.شما مي توانيد براي پاکسازي بدن تان 3 روز روزه ي ميوه بگيريد و به مدت 3 روز فقط ميوه بخوريد و در آخر متعجب مي شويد از اينکه دوستان تان به شما مي گويند که چقدر پوستتان درخشان و صاف شده است

لینک به دیدگاه

کيوي - ميوه کوچک اما بسيار مقوي

 

 

اين ميوه منبع خوبي از پتاسيم، منيزيم، ويتامين اي و فيبر است، حجم ويتامين سي اين ميوه 2 برابر حجم ويتامين سي پرتقال است

سيب - روزانه خوردن يک سيب، دکتر را از شما دور مي کند

 

 

اگر چه سيب مقدار کمي ويتامين سي دارد، اما داراي آنتي اکسيدانها و فلاونها است (ماده شيميايي بي رنگ و متبلور) که هر دوي اينها فعاليت ويتامين سي در بدن را زياد کرده و تسهيل مي بخشند و درنتيجه ريسک مبتلا شدن به سرطان روده، حملات قلبي و سکته کاهش پيدا مي کند.

توت فرنگي - ميوه محافظ

 

 

توت فرنگي بالاترين قدرت اکسيدان ها را در ميان اکثر ميوه ها دارد و از بدن در برابر ابتلا به سرطان، گرفتگي رگها و راديکالهاي آزاد محافظت مي کند.

پرتقال – دارويي شيرين

 

 

مصرف روزانه 2 تا 4 عدد پرتقال جلوي سرماخوردگي را مي گيرد، کلسترول را کم مي کند و از ايجاد سنگ در بدن جلوگيري کرده و يا سنگ هاي موجود در بدن را از بين مي برد و همچنين ريسک ابتلا به سرطان روده را کاهش مي دهد.

هندوانه - بهترين تسکين دهنده تشنگي

 

 

از 92% آب تشکيل شده است، همچنين حاوي بالاترين دوز گلاتاتيون است که به بالارفتن سيستم دفاعي بدن کمک مي کند، همچنين آنها اصلي ترين منبع ليکوپين هستند که اکسيداني براي مبارزه با سرطان است ديگر مواد مغذي موجود در هندوانه ويتامين سي و پتاسيم هستند.

عنبه (انبه) - نشان بالاترين براي ويتامين سي

 

 

آنها بهترين برندگان براي داشتن بالاترين ميزان ويتامين سي هستند، اين ميوه سرشار از کاروتين است که حاوي ويتامين آ بوده و براي چشم ها مفيد مي باشند.

بعد از خوردن غذا آب سرد ننوشيد!

لینک به دیدگاه

نوشيدن آب سرد بعد از غذا = سرطان

مي توانيد باور کنيد؟ شايد نوشيدن يک ليوان آب سرد بعد از غذا، بسيار لذت بخش است اما آب سرد مواد روغني که در آن لحظه مصرف کرده ايد را سفت مي کند و روند هضم غذا را کند مي کند و زماني که اين رسوب ها با اسيد واکنش نشان مي دهند و شکسته مي شوند و سريعتر از غذاهاي جامد، توسط روده جذب مي شوند بسيار سريع. اين امر موجب چاقي و سپس سرطان مي شود، بهتر اين است که بعد از غذا، سوپ گرم و يا آب ولرم مصرف کنيد.

در مورد حملات قلبي بيشتر بدانيم!

 

خانم ها بايد بدانند که تنها نشانه حمله قلبي، احساس درد در بازوي چپ نمي باشد، به درد شديد در ناحيه فک و آرواره بسيار توجه کنيد.هرگز اولين درد در ناحيه قفسه سينه را در هنگام حمله قلبي نخواهيد داشت، حالت تهوع و عرق کردن شديد از نشانه هاي معمول است، تقريبا60 درصد مردم که دچار حمله قلبي در خواب شدند و ديگر هرگز بيدار نشدند. درد آرواره ممکن است شما را از خوابي آرام بيدار کند. بهتر است مراقب باشيد و آگاه، هر چقدر بيشتر بدانيم، شانس بيشتري براي نجات يافتن داريم

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...