رفتن به مطلب

سریالهای جدید تلویزیونی امریکا


ارسال های توصیه شده

فصل جدید سریال‌های تلویزیونی در آمریکا از چند روز دیگر آغاز خواهد شد، قبلا در یک پزشک، در مورد پایلوت‌های موفق سریال‌های جدید نوشته بودیم، اما در این پست شما را با ۱۰ سریال مهمی که پخش آنها نهایی شده و تقویم زمان پخش آنها آشنا می‌کنیم.

 

۱۰٫Boss

شروع سریال:۲۹ مهر

داستان: درباره شهردار شهر شیکاگو که در کارش بسیار موفق است البته تا وقتی که متوجه می شود به یک بیماری مغزی دچار شده ولی بدون آنکه کسی از اطرافیانش متوجه شود به کار خود ادامه می دهد.

چرا باید این سریال را نگاه کنید:ما باید اعتراف کنیم که جزییات زیادی از سریال را خبر نداریم ولی با این وجود میتوانیم به شما اطمینان دهیم که با سریال معرکه ای سر و کار خواهید داشت.

البته این مطلب رو ذکر کنم که خالق این سریال فرهاد صفی نیا است.

 

 

9-16-2011%2B7-04-26%2BPM.jpg

 

 

۹٫Angry Boys

شروع سریال :۱۴ آذر

داستان:داستان در مورد رشد پسران جوان و نحوه برخورد با انهاست البته سریال به صورت کاملا کمدی است.

چرا باید این سریال را نگاه کنید: اگر کارهای قبلی کریس لیلی رو دیده باشید حتما اطمینان دارید که هیچ حد و مرزی برای سریالهایش قایل نیست.به خصوص این سریال که قرار است از شبکه HBO پخش شود.

 

 

9-16-2011%2B7-03-58%2BPM.jpg

 

 

۸٫Hell on Wheels

شروع سریال:۱۵ آبان

داستان:سریال در سال ۱۸۶۰ روایت می شود و درباره سربازی است که کل آمریکا را برای پیدا کردن قاتلان زن و فرزندش و انتقام از آنها زیر پا می گذارد.

چرا باید این سریال را نگاه کنید: شبکه AMC هیچوقت سریال بد نساخته البته غیر از مواقعی که بودجه یک سریال را کاهش می دهند.اما خوشبختانه این شبکه بودجه خیلی خوبی برای این سریال اختصاص داده است.

 

 

9-16-2011%2B7-04-44%2BPM.jpg

 

 

۷٫Prime Suspect

شروع سریال:۳۱ شهریور

داستان: این سریال بازسازی سریالی انگلیسی به همین نام با بازی هلن میرن است، درباره پلیس زن تقریبا خشن و بزن بهادر در نیویورک.

چرا باید این سریال را نگاه کنید: اولین نکته باید بگم که مثل دیگر سریال های آمریکایی اقتباسی زیاد داستان سریال را دستکاری نکردند و اصل داستان بدون تغییر مانده است.

 

 

9-16-2011%2B7-05-31%2BPM.jpg

 

 

۶٫Ringer

شروع سریال:۲۲ شهریور

داستان:درباره دو خواهر دوقولوی همسان که طی حوادثی یکی از آنها خودش را جای دیگری قرار می دهد و از رازهای شوم خواهرش با خبر می شود.

چرا باید این سریال را نگاه کنید: هدف اصلی تهیه کنندگان سریال شوکه کردن بینندگان با اتفاقات غیر منتظره،معماهای جدید و … است و به طور نسبی میتوانیم به شما اطمینان دهیم که با سریال خوبی روبرو خواهید شد.

 

 

9-16-2011%2B7-06-03%2BPM.jpg

 

 

۵٫The X Factor

شروع سریال:۳۰ شهریور

داستان:البته این یک سریال نیست بلکه نسخه آمریکایی این برنامه است که Simon Cowell آن را به آمریکا آورده است.باید ببینیم خالق اصلی American Idol با این برنامه میتواند رکورد تعداد بیننده های این reality show پر بیننده را بزند یا نه.

چرا باید این سریال را نگاه کنید: Simon Cowell

 

 

9-16-2011%2B7-06-36%2BPM.jpg

 

 

4.Person Of Interest

شروع سریال:۳۱ شهریور

داستان:درباره میلیاردری است که با استخدام یک مامور سابق CIA تصمیم به پیشگیری از جرم و جنایت می گیرند در حالی که هنوز این جرم ها اتفاق نیفتاده است.

چرا باید این سریال را نگاه کنید: قبلا در ۱ پزشک مطلب مفصلی درباره این سریال کار شده اما به طور خلاصه می توان گفت به خاطر حضور افراد در جلو و پشت صحنه.جی جی ابرامز،جاناتان نولان،مایکل امرسون و جیمز کاویزل.

 

 

9-16-2011%2B7-05-17%2BPM.jpg

 

 

۳٫American Horror Story

شروع سریال:۱۳ مهر

داستان: درباره زوجی است که تازگی به خانه ای نقل مکان کرده اند که حوادث عجیبی در آن اتفاق می افتد،تا آنجایی که احتمال حضور ارواح در آن خانه به یقین تبدیل می شود.

چرا باید این سریال را نگاه کنید: با توجه به پیش نمایش هایی که می توانیم بگوییم که فضای گروتسک و داستان خیلی عجیبی دارد.این سریال متفاوت از تمام همنوعانش است.بسیار متفاوت.

 

 

9-16-2011%2B7-03-36%2BPM.jpg

 

 

۲٫Homeland

شروع سریال:۱۰ مهر

داستان:یک مامور FBI که به دلیل اتهامات تروریستی در زندان است،از زندان آزاد شده در حالی که به احتمال زیاد واقعا یک تروریست است.

چرا باید این سریال را نگاه کنید: ۱۰ سال بعد از وقایع ۱۱ سپتامبر هنوز خطر تروریسم جهان را تهدید می کند.این سریال در جواب پرسش های شروندان ساخته شده است.آیا خطر تروریسم واقعی است؟یا توهمی بیش نیست؟

 

 

9-16-2011%2B7-04-59%2BPM.jpg

 

 

۱٫Terra Nova

شروع سریال:۴ مهر

داستان:در زمان آینده بشر به دلیل نابود شدن کره زمین مجبور به سفر در زمانی می شوند که دایناسور ها حکمفرمایی می کنند.

چرا باید این سریال را نگاه کنید: ۳ کلمه: دایناسور ها، دایناسورها و البته دایناسورها

 

 

9-16-2011%2B7-06-21%2BPM.jpg

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...