رفتن به مطلب

پنجمین نسل نرم افزارهای امنیتی nod32 منتشر شد


afa

ارسال های توصیه شده

خوب سرانجام پس از مدت زمان طولانی بودن در مراحل آزمایشی سرانجام پنجمین نسل نرم افزارهای امنیتی شرکت Eset که در بین کاربران ایرانی نیز بسیار پرطرفدار است(به جز خودم!) عرضه شد.

در این نسخه چندین ویژگی جدید ایجاد شده است که به این نرم افزار که همیشه نمرات بالایی را از VB 100 دریافت می‌‌کند کمک خواهد کرد تا در سطح اول بازار باقی بماند.

for-home-ess-banner.jpg

اولین ویژگی اضافه شده ویژگی parental controls است که به والدین اجازه می‌دهد تا محتوای وب را برای فرزندان خود کنترل کنند.

سرویس دیگر ESET Live Grid است که مبتنی بر ابرهای دیجیتال بوده و و کاربران می‌توانند فایل‌های مهم خود را در نهایت امنیت و اعتماد بر بر روی سرورهای این شرکت ذخیره کنند که البته تمامی اطلاعات از نظر آلوده بودن مورد بررسی قرار می‌گیرند.

Removable Media Management دیگر ویژگی اضافه شده است که در هنگام اتصال هر گونه منبع اطلاعاتی خارجی به دستگاه مانند فلاش درایوها و هاردهای اکسترنال از کاربر در مورد اسکن شدن دستگاه اضافه شونده سوال می‌شود و همچنین به شما اجازه مسدود کردن دستگاه‌های اضافه شونده بر اساس نام کارخانه ،ظرفیت و کارکرد در هنگام اتصال به رایانه را می‌دهد.

eset-5.jpg

سیستم دیگر نیز HIPS است که کاربران می‌توانند سطح دسترسی برنامه آنتی ویروس را به فایل‌های خود از کم به زیاد در مواقع مختلف تغییر دهند و سرانجام آخرین ویژگی اضافه شده نیز Gamer Mode است که مانند سایلنت مود در تلفن های همراه است و نرم افزار از هرگونه فعالیت اضافی و شلوغ کاری در مواقع بازی معاف میشود.

این نرم افزار در دو نسخه همیشگی NOD32 Antivirus 5 و Smart Security 5 با قیمت‌های ۵۹٫۹۹ دلار برای آنتی ویروس و ۸۹٫۹۹ دلار برای اینترنت سکوریتی ارائه شده است.

گفتنی است این نرم افزار تا حدی در بین ایرانیان پرطرفدار است که برخی از وب سایتها نسبت به ایجاد سرور مجازی برای بروز رسانی نرم افزار امنیتی اقدام کرده‌اند که مبرهن است به علت امنیت کم این گونه سرورها احتمال دستکاری و هک فایل‌های بروز رسان و در نتیجه دسترسی به سیستم کاربران وجود خواهد داشت.

eset-5-1.jpg

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...