رفتن به مطلب

تاثیر مسافرت بر روابط همسران


ارسال های توصیه شده

آیا در زندگی زناشویی و روابطتان احساس روزمرگی و تکرار می کنید؟ تغییر دکور خانه، به خصوص اتاق خواب و استفاده از رنگ های تند و زیبا مثل قرمز می تواند تا حدی باعث بهترشدن وضعیت و برانگیختگی احساسات شما شود اما بهتر از آن، رفتن به مسافرت است پس چمدان هایتان را ببندید و این قوانین را به یادتان بسپارید...

بد نیست همراه همسرتان چند هفته ای به مسافرت بروید. کار، خانواده، دوستان و مشغولیت هایتان را مدتی فراموش کنید و فقط به همسرتان و به علایق مشترکتان بپردازید. طی مسافرت، هر یک از زن و شوهر زمان لازم برای ابراز عشق به دیگری را می یابند ولی در زندگی روزمره این موضوع به ندرت اتفاق می افتد. در مسافرت های دونفره، زن و مرد فرصت کافی دارند تا به ریتم طبیعی بدنشان گوش دهند و به آن احترام بگذارند و به هم نزدیک تر شوند.

● از گرمای تابستان استفاده کنید

تابستان بهترین فصل برای روابط عشقی میان زوجین است؛ در این فصل میزان پوشش هر فرد در خانه (در مقایسه با سایر فصل ها) کمتر است و در نتیجه شیفتگی و کشش همسران به هم بیشتر می شود. فراموش نکنید بدن زن و مرد برای هم دلنشین، جذاب و آرامش دهنده است. پس از گرمای تابستان استفاده کنید و روابطتان را قوت ببخشید. خود را در خانه برای همسرتان زیبا کنید و لباسی راحت و در عین حال جذاب و باز بپوشید.

● بیشتر با هم باشید

مسافرت بهترین زمان برای تنهاشدن زوج ها با هم است. در این فرصت به کار و فرزندان و دیگر مشغله های ذهنی نپردازید و فقط وقتتان را با هم بگذرانید. در این فرصت، هرگز در مورد کار و فرزندان حرف نزنید. برای اینکه خیالتان از هر جهت راحت باشد، مسوولیت هایتان را برعهده شخص مطمئنی بگذارید تا لازم نباشد مرتب از سلامت فرزندانتان یا پیشرفت کارها سوال کنید. فراموش نکنید زن و مرد باید در وهله اول همسر هم باشند و بعد پدر و مادر، در غیر این صورت با بزرگ شدن فرزندان و سروسامان گرفتن آنها، زندگی شان تمام خواهد شد. اگر مجبورید فرزندانتان را هم با خود به مسافرت ببرید، می توانید ساعت هایی از روز را که آنها به گردش یا مثلا دوچرخه سواری و شنا می روند، با هم خوش بگذرانید.

● برای هم خاطره بسازید

تابستان، فصل لذت های ساده و دلنشین است. به یکی از شهرهای ساحلی مسافرت کنید و در ساحل دریا با هم قدم بزنید. خاطرات جذابی برای هم بسازید که در طول سال با یادآوری آنها مشکلات و ناراحتی ها را فراموش کنید.

● بیشتر همکلام شوید

صحبت برای هر زوجی باید در اولویت تمام کارها قرارگیرد. دلیل اصلی بسیاری از طلاق ها، برقرارنکردن ارتباط کلامی صحیح است. وقتی می توانیم ارتباط کلامی صحیح داشته باشیم که فقط در مورد مسایل روزمره با هم صحبت نکنیم ولی متاسفانه بیشتر زوج ها این ارتباط را ندارند. رفتن به مسافرت این امکان را فراهم می کند تا با هم از هیچ و همه چیز بگویید. مسافرت تقریبا فضایی همانند فضای نامزدی یا دورانی که تازه با هم آشنا شده بوده اید را فراهم می کند. سعی کنید در طول مسافرت از هم انتقاد نکنید و دنبال جر و بحث نباشید. حال را غنیمت بدانید تا پایه های زندگی تان محکم تر شود. نکته ای که شاید کمتر زوجی به آن بپردازد، حرف زدن در مورد روابط زناشویی است. هر یک از همسران باید برای طرف مقابل مشخص کند که چه نوع رفتاری را می پسندد و چگونه از رابطه لذت بیشتری می برد.

● محرک همدیگر باشید

بسیاری از زوجین در طول سال روابط زناشویی مناسبی ندارند بنابراین تعطیلات و مسافرت وقت بسیار مناسبی برای تجدیدنظر و حل مشکلات جنسی شان است. نباید فراموش کرد که رابطه جنسی به معنی بازی کردن یک سناریو نیست، لذت بردن از آن از هر چیزی مهم تر است. مسافرت به همسران اجازه تخیل و خلاقیت بیشتر روابط جنسی می دهد. برای همسرتان مشخص کنید چه انتظاری از او دارید و در چه شرایطی از رابطه تان لذت می برید. لباس جدید، عطر جدید، رفتار اغواگرانه و ژست های متفاوت و... همگی می توانند محرک باشند.

● تفریح، تفریح، تفریح

در طول مسافرت سعی نکنید با کمک هم کاری انجام دهید، بیشتر به دنبال انجام ندادن کارها باشید. لحظاتتان را با هم بگذرانید و حتی اجازه بدهید گاهی حوصله تان سر برود. دقایقی را تجربه کنید که قرار نیست اتفاق خاصی در آن بیفتد.

بدون هرگونه فشار و استرسی از با هم بودن لذت ببرید و روابط عاشقانه تان را قوی تر کنید. اگر قرار است کاری انجام دهید، فقط تفریح باشد. دست هم را بگیرید و به دیدن مناظر زیبای طبیعت بروید.

● بدون رفتن به سفر در مسافرت باشید

اگر امکان سفر برای شما مهیا نیست، فضای خانه را مثل فضای مسافرت کنید. چند روزی فرزندانتان را به یکی از اقوام بسپارید و با خیال راحت کنار هم استراحت کنید حتی اگر شاید سال هاست در یک محله یا شهر ساکنید، فکر کنید تازه وارد آن شده اید و دونفری به گردش بروید. عصرها چای بنوشید، به یک رستوران شیک بروید و تا پاسی از شب را به صحبت در مورد مسایل شخصی خود از جمله روابط زناشویی بگذرانید. خلاق باشید و از فرصتی که دارید، استفاده کنید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...