رفتن به مطلب

ارسال های توصیه شده

دراگلين وسيله اي است که براي خاکبرداري و حفر مواد نرم در قسمتهاي گود به کار ميرود. شکل عمومي اين دستگاه نيز شبيه بيل مکانيکي اما صندوقه اين دستگاه به دو رشته کابل متصل است که به وسيله اين کابل ها ميتوان آن را در قسمتهاي مختلف به کار برد. به طور مختصر شيوه کار اين دستگاه به اين صورت است که ابتدا کابلها را رها ميکنند و صندوقه دستگاه را به پايين گودال ميفرستند سپس به وسيله کابل ديگري آنرا روي زمين ميکشند که به اين ترتيب صندوقه از مواد معدني پر ميشود.

دراگلاينها کاربردهاي مختلفي داشته و با توجه به اينکه ميتوانند سطحي بسيار پايين تر از سطح استقرار خود را حفاري نمايند وسايل مفيدي براي به کار گيري در معادن روباز هستند سطل مورد نظر با استفاده از دو کابل هدايت ميشود به اين صورت که توسط کشش کابلهاي مذکر جام دستگاه به سمت آن کشيده شده و در ضمن حرکت از مواد پر ميشه و سپس ميتوان آنها را از قسمت زيرين دستگاه که قابل باز شدن است در مکان مورد نظر تخليه کرد محل استقرار دراگلاين به طور معمول بر روي پله بوده پله مورد نظر را حفر ميکند.

 

A.0068.2.jpg

 

 

A.0068.1.jpg

 

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...