رفتن به مطلب

تلفن همراهی که با دوربین دو بعدی عکسهای سه بعدی می گیرد


ارسال های توصیه شده

تلفن همراهی که با دوربین دو بعدی عکسهای سه بعدی می گیرد یک شرکت چندملیتی در نمایشگاه محصولات الکترونیک مصرفی برلین 2011 از تلفن همراه هوشمندی رونمایی کرد که برپایه استاندارد دوربینهای دوبعدی قادر است عکسهای سه بعدی تهیه کند. به گزارش خبرگزاری مهر، شرکت سونی اریکسون در نمایشگاه IFA 2011 که تا 7 سپتامبر در برلین به کار خود ادامه می دهد نمونه جدیدی از تلفنهای همراه هوشمند سری "ایکس پریا" را با عنوان Xperia Arc S معرفی کرد که به خاطر حضور یک پردازشگر Scorpion تک هسته ای 1.4 گیگاهرتزی و برخورداری از سیستم عامل 2.3 آندروئید بسیار سریعتر از سایر مدلهای این سری است.

Xperia Arc S برپایه یک چیپ ست MSM8255T Qualcomm Snapdragon و 512 مگابایت حافظه رم قرار دارد.

یک نمایشگر لمسی 4.2 اینچی Reality FWVGA ، یک دوربین 8 مگاپیکسلی با حسگر Exmor R که امکان عکسبرداری حتی در شرایط کمبود نور را فراهم می کند و توانایی ضبط فیلم در وضوح بالا با سرعت 720p از دیگر ویژگیهای این تلفن همراه هوشمند است.

این محصول جدید سونی اریکسون دارای یک پورت HDMI، اتصال "وای- فای"، aGPS و پورت "یو. اس. بی" است.

حافظه داخلی این دستگاه یک گیگابایت است که 320 گیگابایت آن در اختیار کاربر قرار دارد. این حافظه می تواند با یک کارت "میکرو اس. دی" تا 32 گیگابایت افزایش یابد.

ابعاد Xperia Arc S برابر با 125 در 63 در 8.7 میلیمتر و وزن آن 117 گرم است.

ویژگی مهم این تلفن همراه برخورداری از فناوری "سونی پانوراما سه بعدی" است. با استفاده از این فناوری می توان تصاویر دو بعدی که با دوربین معمولی گرفته شده اند را به تصاویر سه بعدی تبدیل کرد.

براساس گزارش "ایج موبایل"، همچنین در این دستگاه امکانات ویدیو چت با "گوگل تاک"، "اسکایپ" و فیسبوک بهبود یافته است. Xperia Arc S از سه ماهه آخر سال جاری وارد بازار می شود.

688537_orig.jpg

688536_orig.jpg

688535_orig.jpg

688534_orig.jpg

688532_orig.jpg

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...