Astraea 25354 ارسال شده در 30 آبان، 2011 به سلامتی ماه ضیافت الهی تموم شد ...تبریک به مومنان الهی و وای به حال اونایی که روزه نگرفتن!! دیشب داشتم به کفاره این روزه هایی که نگرفتم فکر میکردم....در رساله فقیه عالیقدر حضرت آیه الله العضمی منتظری دامت برکاته خدابیامرز و چشم دشمناش کور در مورد کفاره روزه نوشته: 60 تا روزه که 30تاش پشت سرهم باشه یا 60 تا فقیر رو غذا بده یا بنده آزاد کنه که در شرایط فعلی منتفی هستش!!!!!:zadan: من حساب کردم یعنی 60تا 30 تا میشه 1800 روز یعنی حدود5سال باید روزه بگیرم یا اگه هرفقیری با 3000تومن بشه غذا داد میشه5400000تومن!!!!!خوب من که نه جونشو دارم نه پولشو....:sorry: وقتی به خانواده گفتم که با این حساب یه عمر نوح میخواد برا گرفتن روزه ها و یه عالمه پول،گفتن بهترین راه توبه است!!!!!:girl_angel: اما شوهرخواهرم یه حرف خوبی زد،گفت میتونی پول بدی برا زندانیان دیه برا آزادی بنده!!!!!:5c6ipag2mnshmsf5ju3 البته اینا همش شوخی بود و من که قصد قضا گرفتنشونو ندارم،اما فکرم رفت پیش کمک به زندانیان دیه....امیدوارم برا هیچکسی همچین مشکلی پیش نیاد....ولی من خودم به شخصه هیچوقت تو فکر کمک به این ادما نبوده ام...امیدوارم بتونم در حد توانم کمک کنم....امیدوارم هیچ کس رو دور نبینیم...:girl_yes2: شاید نتیجه اخلاقی من از ماه رمضون امسال این بود!!!!:girl_in_dreams: 15
Astraea 25354 سازنده ارسال شده در 30 آبان، 2011 روزه که نمیگیری،کفاره هم که نمیدی!!!!!مملکته داریم....:icon_razz: 1
fabricator 33 ارسال شده در 30 آبان، 2011 بهتره که همیشه کاری که فکر میکنیم درسته انجام بدیم اینطوری خیلی راحتریم اگه فک میکنیم روزه گیری کار درستیه (حتی اگر کل عالم نظرش مخالف باشه) بهتره بگیریم نه اگر فک میکنیم کار بیهوده اییه دیگه دنبال حکم و شرع گشتن برای چیست؟ 1
pesare irani 41807 ارسال شده در 30 آبان، 2011 ما که روزه گرفیتم :texc5lhcbtrocnmvtp8 زکاتمون که بابامون میده اگر با 2000 تومان کسی ازاد میشه در خدمت ایم :girl_blush2: 4
REZA111 1182 ارسال شده در 30 آبان، 2011 من [/url]حساب کردم یعنی 60تا 30 تا میشه 1800 روز یعنی حدود5سال باید روزه بگیرم یا اگه هرفقیری با 3000تومن بشه غذا داد میشه5400000تومن!!!!!خوب من که نه جونشو دارم نه پولشو.... این حرفا نیست خدا فقط یخورده تلاش میخواد 2
REZA111 1182 ارسال شده در 30 آبان، 2011 چه تلاشی؟؟؟ اگه روزه گرفتن رو قبول داشته باشی (خدا رو قبول داشته باشی و اسلام رو )اونوقت کافیه ی کم تلاش کنی روزه های قضات رو بگیری حتما لازم نیست تو این عددا باشه که اصلا امکان پذیر نیست برای این ادعا سه تا دلیل دارم 1.از انتهای ماه رمضون تا شروع سال بعد حدود 320 روزه و نسبت به 1800 روز ...(از این گذشته تو بعضی روزا روزه حرامه و این میتونه شرائط این مدل به اصطلاح کفاره رو به هم بریزه ) 2.تو رساله های حضرات ی مدل دیگه هم گذاشتن (البته بعضی هاشون )به جای هر روز 18 روز و این یعنی روایت معتبری تو این زمینه وجود نداره که وحدت حکم رو از بین برده 3.این ایه قران (لیس للانسان الی ما سعی ) که چیزی رو که خارج از توان انسان برای انسان قرار نداده 5
reza_pme 72 ارسال شده در 2 آذر، 2011 بهتره که همیشه کاری که فکر میکنیم درسته انجام بدیماینطوری خیلی راحتریم اگه فک میکنیم روزه گیری کار درستیه (حتی اگر کل عالم نظرش مخالف باشه) بهتره بگیریم نه اگر فک میکنیم کار بیهوده اییه دیگه دنبال حکم و شرع گشتن برای چیست؟ سلام گلم اگه هرکی به میل خودش عمل کنه که سنگ رو سنگ بند نمیشه مثلا فکر کن چراغ قرمز سر چهار راه دل بخواهی بشه:icon_pf (34): 1
reza_pme 72 ارسال شده در 2 آذر، 2011 اگه روزه گرفتن رو قبول داشته باشی (خدا رو قبول داشته باشی و اسلام رو )اونوقت کافیه ی کم تلاش کنی روزه های قضات رو بگیری حتما لازم نیست تو این عددا باشه که اصلا امکان پذیر نیست برای این ادعا سه تا دلیل دارم 1.از انتهای ماه رمضون تا شروع سال بعد حدود 320 روزه و نسبت به 1800 روز ...(از این گذشته تو بعضی روزا روزه حرامه و این میتونه شرائط این مدل به اصطلاح کفاره رو به هم بریزه ) 2.تو رساله های حضرات ی مدل دیگه هم گذاشتن (البته بعضی هاشون )به جای هر روز 18 روز و این یعنی روایت معتبری تو این زمینه وجود نداره که وحدت حکم رو از بین برده 3.این ایه قران (لیس للانسان الی ما سعی ) که چیزی رو که خارج از توان انسان برای انسان قرار نداده موافقم خدا وقتی تلاش بنده اش رو ببینه، حتی اگه انسان نتونه از پس کل کفاره (یا هر مسئله دیگه) هم بر بیاد ازش قبول میکنه (لا یکلف نفس الا وسعها) البته بهتره که هرکاری به وقت خودش انجام شه. ماه رمضون مثل ی دریای بی پایان رحمت داست. اگه ما کنار این دریا تشنه باشیم و از اون استفاده نکنیم. مشکل از ماست نه حکم خدا 2
fabricator 33 ارسال شده در 2 آذر، 2011 سلام گلماگه هرکی به میل خودش عمل کنه که سنگ رو سنگ بند نمیشه مثلا فکر کن چراغ قرمز سر چهار راه دل بخواهی بشه:icon_pf (34): سلام نقض قوانین که موجب تعدی به حقوق دیگران میشه نکوهیدس ولی دین یه مسئله شخصیه به نظرم روزه گرفتن یا نگرفتن من موجب آزار کسی نیمشه 3
reza_pme 72 ارسال شده در 3 آذر، 2011 سلامنقض قوانین که موجب تعدی به حقوق دیگران میشه نکوهیدس ولی دین یه مسئله شخصیه به نظرم روزه گرفتن یا نگرفتن من موجب آزار کسی نیمشه سلام نظر شما هم محترمه برام. خب هرکسی رو تو قبر خودش میخوابونن. موفق باشید 1
Astraea 25354 سازنده ارسال شده در 4 آذر، 2011 ما که روزه گرفیتم :texc5lhcbtrocnmvtp8 زکاتمون که بابامون میده اگر با 2000 تومان کسی ازاد میشه در خدمت ایم :girl_blush2: قبول باشه!!!! با 2000تومن نمیشه اما اگه مداوم باشه و بقیه رو تشویق کنیم شاید بشه یه کمک خیلی کوچیک کرد!!!!:girl_in_dreams: 2
ارسالهای توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری