رفتن به مطلب

كاهش ارتعاشات در خطوط راه‌آهن با استفاده از دالهای شناور


ارسال های توصیه شده

[

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
] - كارشناس خط و سازه‌های ریلی

[

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
] - كارشناس ارشد راه و ترابری

[

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
] - كارشناس ارشد راه و ترابری

 

خلاصه مقاله:

امروزه به منظور كاهش سروصدا و ارتعاشات در ساختمانهای نزدیك تونل های راه‌آهن از سیستم‌های پیشرفته جدید جرم و فنر استفاده می‌شود. در این مقاله پس از ارائه مقدمه‌ای كوتاه در زمینه تئوری دینامیكی چنین سیستم‌هایی، خصوصیات استاتیكی و دینامیكی مصالح و اجزای به كار رفته، شرح داده شده است. در ادامه، مدل‌سازی سیستم‌ دال بتنی خط یك متروی شهر شیراز كه بصورت سیستم جرم وفنر با تكیه گاه پیوسته طرح شده است ذكر گردیده است. این ارزیابی‌ها می‌تواند به معیارهای طراحی و شاخص‌‌هایی برای مدل‌های محاسباتی سیستم‌های جرم و فنر آینده، منجر ‌شود.

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

دانلود

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...