EN-EZEL 13039 اشتراک گذاری ارسال شده در 8 شهریور، ۱۳۹۰ [ برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام ] - كارشناس خط و سازههای ریلی [ برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام ] - كارشناس ارشد راه و ترابری [ برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام ] - كارشناس ارشد راه و ترابری خلاصه مقاله: امروزه به منظور كاهش سروصدا و ارتعاشات در ساختمانهای نزدیك تونل های راهآهن از سیستمهای پیشرفته جدید جرم و فنر استفاده میشود. در این مقاله پس از ارائه مقدمهای كوتاه در زمینه تئوری دینامیكی چنین سیستمهایی، خصوصیات استاتیكی و دینامیكی مصالح و اجزای به كار رفته، شرح داده شده است. در ادامه، مدلسازی سیستم دال بتنی خط یك متروی شهر شیراز كه بصورت سیستم جرم وفنر با تكیه گاه پیوسته طرح شده است ذكر گردیده است. این ارزیابیها میتواند به معیارهای طراحی و شاخصهایی برای مدلهای محاسباتی سیستمهای جرم و فنر آینده، منجر شود. برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام دانلود 1 لینک به دیدگاه
ارسال های توصیه شده