EN-EZEL 13039 اشتراک گذاری ارسال شده در 8 شهریور، ۱۳۹۰ نویسندهگان: [ برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام ] - دانشیار گروه مهندسی مكانیك سنگ [ برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام ] - دانشیار گروه مهندسی معدن [ برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام ] - كارشناسی ارشد مهندسی مكانیك سنگ، دانشگاه تربیت مدرس [ برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام ] - كارشناسی ارشد مهندسی معدن، مركز تحقیقات راه آهن خلاصه مقاله: هدف از این مطالعه شبیه سازی حركت قطار و محاسبه میزان رزش سطح زمین در اثر حركت قطار در تونل های راه آهن می باشد. تونل مورد مطالعه تونل را ه آهن اصفهان - شیراز بوده كه در یك محیط سنگی به شدت تكتونیزه واقع شد ه است . به منظور شبیه سازی حركت قطار ابتدا عوامل موثر بر میزان بار دینامیكی قطار مورد بررسی قرار گرفته و تغییرات نیروی قائم اعمالی از طرف واگن به ریل در یك مدل طولی از واگن ها، بر حسب زمان تعیین شده است. سپس تابع بار ناشی از حركت قطار بر حسب فركانس محاسبه شده و به كمك طیف دامنه فوریه، محدوده فركانس بار شناسایی شده و از اثر بارهای با فركانس بالا صرفه نظر شده است برای دریافت متن کامل مقاله به ادامه مطلب مراجعه فرمایید . برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام دانلود 2 لینک به دیدگاه
ارسال های توصیه شده