رفتن به مطلب

ایران هم به صف تولید کنندگان گوشی هوشمند با سیستم عامل اندروید پیوست


ارسال های توصیه شده

مدیرعامل شرکت ارتباط همراه گویا اروند از تولید گوشی های هوشمند ایرانی با پشتیبانی از سیستم عامل آندروئید خبر داد که تا دو هفته آینده وارد بازار می شود.

 

عبدالرضا مریداوی با اشاره به فاز جدید تولید انبوه گوشی های ایرانی "جی ال ایکس" و برنامه های این شرکت برای افزایش سهم بازار اظهار داشت: با توجه به تمهیدات ایجاد شده تولید انبوه گوشی های "جی ال ایکس" نسبت به سال گذشته به دو برابر افزایش پیدا کرده و برنامه های این شرکت برای افزایش سهم بازار تلفن همراه گسترش یافته است.

 

وی با بیان اینکه تا پیش از این تمرکز "جی ال ایکس" به سمت تولید گوشی های ارزان قیمت کمتر از 100 هزار تومانی بود که نیاز اولیه کاربران را فراهم می کرد ، ادامه داد: در حال حاضر و برای سال 90 تولید گوشی های هوشمند و در سطح پیشرفته را در دستور کار قرار داده و براین اساس ظرف دو هفته آینده گوشی های "جی ال ایکس" با پیشرفته ترین امکانات و قابلیت پشتیبانی از سیستم عامل موبایل آندروئید به بازار کشور عرضه می شود.

 

مریداوی با اشاره به رنج متوسط قیمت 180 تا 700 هزار تومان برای عرضه این گوشی ها در بازار تاکید کرد که جی ال ایکس 5 مدل گوشی لمسی هوشمند دارای سیستم عامل آندروئید به بازار ارائه می کند.

 

مدیرعامل شرکت ارتباط همراه گویا اروند از تولید سالانه یک میلیون گوشی موبایل هوشمند و تولید روزانه 6 هزار دستگاه از این نوع گوشی به عنوان برنامه های این شرکت نام برد و تصریح کرد: با ادامه این روند، گوشی های "جی ال ایکس" بیش از 30 درصد سهم بازار موبایل کشور را در میان رقبای مطرح از آن خود می کند.

 

به گزارش مهر، شرکت ارتباط همراه گویا اروند از جمله معدود شرکتهایی است که در پی برنامه های وزارت صنایع برای تولید گوشی موبایل در کشور موفق شد گوشی های وطنی جی ال ایکس را وارد بازار کند.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...