Mohammad Aref 120452 اشتراک گذاری ارسال شده در 27 مرداد، ۱۳۹۰ اگر بخواهیم جایگاهی برای دبیر خانه در یک سازمان تعیین کنیم باید بگوییم که دبیرخانه قلب یک اداره (سازمان) است ، چرا که با تمامی واحدهای سازمان در ارتباط است و ارتباطی را بین آن ها و حتی با سازمان ها ی دیگر ایجاد می کند . وظایف وظایف این سازمان عبارتند از : 1- شماره کردن نامه های ارسالی 2- شماره كرن نامه هاي دریافتی. 3- ثبت نامه های ارسالی و دریافتی . 4- ثبت اطلاعات فردی و اداری کارمندان . 5- ارسال نانه به خارج از سازمان . 6- صدور مرخصی . 7- ماشینی کردن نامه های اداری . دانلود پروژه 2 لینک به دیدگاه
ارسال های توصیه شده