رفتن به مطلب

با نرم افزار جدید ادوبی، بدون کدنویسی سایت طراحی کنید


ارسال های توصیه شده

شرکت ادوبی نرم افزار تازه ای به نام Muse را برای طراحی وب سایت عرضه کرده است. این نرم افزار در واقع بسیاری از امکانات نرم افزارهای قبلی شرکت ادوبی مانند InDesign و Illustrator را در خود دارد و کاربرانی که قبلاً از این نرم افزارها استفاده کرده باشند راحت تر می توانند از محصول تازه بهره ببرند.

محیط کاربری این نرم افزار شباهت زیادی با دیگر نرم افزارهای ساخت شرکت ادوبی و به خصوص فوتوشاپ دارد و افرادی که با این نرم افزار آشنا باشند به سرعت می توانند از امکانات آن برای طراحی وب سایت های تعاملی با امکانات مختلف چند رسانه ای بهره ببرند.

به گزارش

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
به نقل از سی نت، نرم افزار Muse از چهار بخش مختلف تقسیم می شود. برنامه ریزی، طراحی، پیش نمایش و انتشار خروجی.

در بخش اول کاربر ساختار سایت مورد نظر را با ترکیب چارت هاو مولفه های مختلف طراحی می کند. در بخش دوم با استفاده از دهها ابزار موجود کار طراحی انجام می شود و سپس در بخش پیش نمایش سایت طراحی شده مشاهده و آخرین تغییرات اعمال می شود و در نهایت خروجی لازم تهیه می شود. یکی از محسنات این نرم افزار امکان مشاهده جدول درختی صفحات مختلف طراحی شده و نحوه ارتباط و لینک های آنها به یکدیگر است.

قیمت این نرم افزار از سوی شرکت ادوب ۱۸۰ دلار تعیین شده است. ابزار طراحی این نرم افزار بیشتر بر پایه HTML است و ادوب می گوید در آینده بر امکانات Muse خواهد افزود.

مشاهده

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
و قابلیت های این نرم افزار.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...