رفتن به مطلب

شبکه بازی های آنلاین گوگل پلاس راه اندازی شد


Fahim

ارسال های توصیه شده

شرکت گوگل به دنبال تلاش‌های بی‌وقفه برای افزایش محبوبیت گوگل‌پلاس امکان انجام بازی‌های آنلاین را هم در این شبکه اجتماعی فراهم کرد. افزودن بازی‌های آنلاین به گوگل‌پلاس گامی مهم در جهت توسعه این شبکه اجتماعی به شمار می‌آید.

گوگل اعلام کرد، گوگل پلاس دکمه بازی‌های آنلاین را در بالای استریم‌های کاربران این شبکه اجتماعی راه‌اندازی کرده است و از نخستین بازی‌های افزوده شده به این شبکه اجتماعی می‌توان به Angry Birds، Zombie Lane و Edgeworld اشاره کرد.

“ویک گاندورتا”، معاون ارشد رئیس بخش مهندسی شرکت گوگل خبر افزودن بازی‌های آنلاین به شبکه اجتماعی گوگل‌پلاس را در یکی از وبلاگ‌های این شرکت اعلام کرد.

وی افزود: کاربران می‌توانند برای دسترسی به بازی‌های آنلاین در شبکه اجتماعی گوگل پلاس روی دکمه بازی‌ها که در بالای گزینه استریم تعبیه شده است، کلیک کنند.

کاربران می‌توانند با کلیک روی این دکمه‌ها به صفحه‌های بازی‌ها دسترسی یابند و این امکان را دارند که به این بازی‌ها دسترسی داشته باشند یا آنها را مخفی کنند.

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

“گاندورتا” گفت: “تجاربی که ما با هم به دست می‌آوریم به همان اندازه روابط ما مهم هستند، ما می‌خواهیم امکان بازی‌های آنلاین را به عنوان سرگرمی برای کاربران فراهم و فضای بازی را معنادار کنیم. یعنی شما می‌توانید چگونگی بازی و پیدا کردن همبازی‌ها خود را کنترل کنید.”

“ازرا گاتهیل”، یک تحلیلگر در موسسه تحقیقاتی تجارت و فناوری، در این باره می‌گوید: “افزودن قابلیت انجام بازی‌های آنلاین در گوگل پلاس گامی مهم در توسعه این شبکه اجتماعی به شمار می‌رود.”

وی افزود: بازی‌های آنلاین یکی از مکمل‌‌ها و بخش‌های اصلی شبکه‌های اجتماعی به شمار می‌روند، زمانی که کاربران مشغول بازی‌های دسته جمعی می‌شوند بیشتر از خود بازی ارتباط میان کاربران قابل توجه است.

گاتهیل یادآور شد: افزودن بازی‌ها به گوگل پلاس یک گام هوشمندانه از سوی شرکت گوگل به شمار می‌آید، چنانچه مردم به بازی‌های جالب دسترسی داشته باشند و در حلقه‌های بازی‌ عضو شوند، می‌توانند به شمار کاربران این شبکه اجتماعی بیفزایند.

او افزود: من فکر می‌کنم شبکه اجتماعی فیس‌بوک بیش از این که درباره افزایش شمار کاربران گوگل‌پلاس نگران باشد درباره زمانی که کابران صرف کار با این شبکه اجتماعی می‌کنند نگران است.

به گزارش

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
، هدف شبکه‌های اجتماعی از افزودن بازی‌های آنلاین ارتقای گرافیک یا پیچیده کردن مراحل بازی ها نیست، بلکه شبکه بودن این بازی‌ها و تلاش برای جذب حلقه‌هایی گسترده از کاربران هدفی است که شبکه‌های اجتماعی دنبال می‌کنند.

افزودن بازی های آنلاین به گوگل پلاس نیز بخشی از سلسله تلاش‌های این شبکه اجتماعی برای جذب کاربران بیشتر و پیشی گرفتن از فیس‌بوک به شمار می رود.

تا کنون شبکه اجتماعی گوگل پلاس توانسته است از لحاظ سرعت جذب مشتری و شمار کاربران در روزهای نخست گوی سبقت را از دیگر شبکه‌های اجتماعی، ازجمله فیس‌بوک، توییتر، Linkedin و Myspace برباید، در حالیکه هریک ازاین شبکه‌های اجتماعی برای جذب این تعدادکاربر ماه‌ها انتظار می‌کشیدند.

محبوبیت گوگل پلاس تاجایی پیشرفته است که هم‌اکنون این شبکه اجتماعی به دومین شبکه اجتماعی محبوب آمریکا مبدل شدهاست، باوجود این رشد و جذب ۲۵ میلیون کاربر پس از گذشت تنها یک ماه، این شبکه اجتماعی برای رقابت با فیس‌بوک که اکنون ۷۵۰ میلیون کاربر دارد، راهی طولانی درپیش دارد.

معاون ارشد رئیس بخش مهندسی گوگل همچنین اعلام کرد: کاربران می‌توانند بالاترین امتیازهای کسب شده و بازی‌هایی را که به‌تازگی دوستان‌شان انجام داده‌اند، در این فضا بیابند و دعوتنامه برای بازی با دوستان و اقوام را نیز می‌توانند همان‌جا پیدا کنند. البته حلقه‌ها از طریق امتیاز کاربران و نوع بازی‌ها آپدیت می‌شوند.

گاندورتا در پایان گفت: ما هم‌اکنون افزودن بازی‌ها به گوگل پلاس را آغاز کرده‌ایم و برای ایجاد امکان دسترسی همه کاربران به این بازی‌ها در تلاش هستیم.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...