Fakur 9754 ارسال شده در 12 آبان، 2011 من میدونم مدیرانمون با چراغ خاموش خواهند اومد ولی عیبی نداره. به روم نمیارم. ابوالفضل که روزا همش خوابه. شب ممکنه بیاد. مدیران اکثر تالار ها خوشبختانه همش بهمون سر میزنند اما مدیر خودمون جاش خالیه. تا اونجا که من خبر دارم مدت مرخصی در ماه دو روزه. درسته؟ این بار که من فعالیتمو از نو شروع کردم همش میبینم که مدیر ارجمندمون همش میره مرخصی. ( شقایق رو میگم) خودشم زیر امضاش اعلام میکنه که آره تو مرخصیم و میرم تو انجمن میگردم و از این حرفا. آیا قانونی برا این مدیرای تالار وضع نشده که مثه ما تابع قانون باشن؟ اینا خیلی خوش بحالشون شده بخدا. خلاصه ش اینکه همه میرن مرخصی جز کاربران عادی . باید این مسئله رو بهش رسیدگی کنیم و الا کارمون زاره. ابوالفضل هم همش روزا میخوابه و شب میاد . بقیه ش دیگه بسته به نظر شما داره. 6
eder 13733 ارسال شده در 12 آبان، 2011 من میدونم مدیرانمون با چراغ خاموش خواهند اومد ولی عیبی نداره. به روم نمیارم. ابوالفضل که روزا همش خوابه. شب ممکنه بیاد. مدیران اکثر تالار ها خوشبختانه همش بهمون سر میزنند اما مدیر خودمون جاش خالیه. تا اونجا که من خبر دارم مدت مرخصی در ماه دو روزه. درسته؟ این بار که من فعالیتمو از نو شروع کردم همش میبینم که مدیر ارجمندمون همش میره مرخصی. ( شقایق رو میگم) خودشم زیر امضاش اعلام میکنه که آره تو مرخصیم و میرم تو انجمن میگردم و از این حرفا. آیا قانونی برا این مدیرای تالار وضع نشده که مثه ما تابع قانون باشن؟ اینا خیلی خوش بحالشون شده بخدا. خلاصه ش اینکه همه میرن مرخصی جز کاربران عادی . باید این مسئله رو بهش رسیدگی کنیم و الا کارمون زاره. ابوالفضل هم همش روزا میخوابه و شب میاد . بقیه ش دیگه بسته به نظر شما داره. دیگ به دیگ میگه حالت چطوره خودت این چند ماه کجا بودی؟:banel_smiley_4: 3
Fakur 9754 سازنده ارسال شده در 12 آبان، 2011 دیگ به دیگ میگه حالت چطوره خودت این چند ماه کجا بودی؟:banel_smiley_4: رفته بودم یه جائی. گرفتاری فردی هم داشتم . البته رفتن من حالت قهر داشت. نه اینجوری که اینا همش میرن مرخصی . 1
Fakur 9754 سازنده ارسال شده در 12 آبان، 2011 فهمیدم چی شد. همه میان میخونن و میرن. یعنی اینکه بدشون نمیاد مدیر بره مرخصی و بله دیگه. اینجوریه؟ خیالتون تخت. بالاخره یکیشون میاد. وحید که تا بحال اصلا مرخصی نداشته. ولی آنچه که مسلم شد اینه که اگه سه تاشونم برن مرخصی خیلی خوب میشه نه؟ عمرآ . 2
Fakur 9754 سازنده ارسال شده در 12 آبان، 2011 فکور جان میگم دست به تاپیکت خوب شده ها. مرسی عزیزم. اول صبح اومدم دیدم کهربا تاپیک غم انگیز زده. گفتم بذار یه چند تا تاپیک فکورانه ول بدم بچه ها این روز جمعه ای یکم مشغول باشن. 2
شقایق31 40377 ارسال شده در 12 آبان، 2011 اومدم تالار تاپیکایی که از شما دیدم یک جورایی ناامید شدم راستش حساب دیگه ای رو شما باز میکردم که الان دیگه باید رو فکرام تجدید نظر کنم فکور جان همه گرفتاری کاری و مشغله ذهنی دارن که در قشر متاهل بیشتره این گرفتاری ها شما تو سیستم مدیران نیستی ولی اگر از مدیران دیگه بپرسی بهت میگن در تالار مدیران تاپیکی هست به اسم مرخصی مدیران که مدیر درخواست میکنه با ذکر دلیل و ادمین بعد از قبول درخواست مدیر به مرخصی میره و دلیلی نداره دلیلش تو بوق و کرنا بره و همه کاربرا بفهمن در مورد ابولفضل عزیز ایشون مرخصی نیستند ولی مشغله کاریشون زیاده شبها تا 4سر کارن صبح استراحت میکنن چقدر زیبا میشه پنجره دیدمون و باز تر کنیم و همه چیز و از دید خودمون نگاه نکنیم و قضاوت نکنیم واقعا دیدن بعضی تاپیکها که از دوستان میبینم و کوچکترین سوال و به تاپیک تبدیل میکنن ناراحت و نا امید میشم خب فکر کنم واضح جوابم و داده باشم تاپیک هم بسته میشه سوال شخصیتون رو لطفا در پروفایلم مطرح کنید من در خدمتم 14
ارسالهای توصیه شده