Fakur 9754 ارسال شده در 12 آبان، 2011 آب ریختن پشت سر مسافر زدن به تخته برای جلوگیری از چشم زخم اگر بر روی استکان چای تفاله دیده شود نشانه آمدن مهمان است اگر کف دست راست بخارد پول نصیب انسان میشود و اگر کف دست چپ بخارد پول از دستش میرود نحس بودن سیزدهم هر ماه بستن بخت دختر شیطان برای پیدا شدن گمشده اگر هنگام تحویل سال درهای خانه باز باشد برکت و روزی وارد آن خانه میشود بدشگون بودن آواز کلاغ اگر کسی عطسه کند باید آن کار را عقب انداخت بستن قفل به ضریح امامان و امامزادگان کفشها روی هم بیافتد نشان دهنده در پیش داشتن سفری نزدیک است زدن قیچی به هم منجر به دعوا میشود با اینا اسکول بار اومدم. کسی هم که اینا رو بهم یاد داد گاگول بود. حالا پیدا کنید خرزوخان را. 4
Fakur 9754 مالک ارسال شده در 12 آبان، 2011 چه ربطی به شعر فرهاد داره حالا شعر فرهاد؟ من دارم با اینا سر میکنم. فرهاد کیه؟
.MohammadReza. 19850 ارسال شده در 12 آبان، 2011 شعر فرهاد؟ من دارم با اینا سر میکنم. فرهاد کیه؟ بوی عید، بوی توپ، بوی کاغذ رنگی بوی تند ماهی دودی وسط سفره ی نو با اینا زمستونو سر میکنم با اینا خستگی در میکنم 4
Fakur 9754 مالک ارسال شده در 12 آبان، 2011 بوی عید، بوی توپ، بوی کاغذ رنگی بوی تند ماهی دودی وسط سفره ی نو با اینا زمستونو سر میکنم با اینا خستگی در میکنم بقیه ش ؟ خوشم میاد ازت محمدرضا جان. داری حسابی گند میزنی تو این تاپیک . باب غلط کردم خوبه؟ 2
Fakur 9754 مالک ارسال شده در 12 آبان، 2011 آب ریختن پشت سر مسافر زدن به تخته برای جلوگیری از چشم زخم اگر بر روی استکان چای تفاله دیده شود نشانه آمدن مهمان است اگر کف دست راست بخارد پول نصیب انسان میشود و اگر کف دست چپ بخارد پول از دستش میرود نحس بودن سیزدهم هر ماه بستن بخت دختر شیطان برای پیدا شدن گمشده اگر هنگام تحویل سال درهای خانه باز باشد برکت و روزی وارد آن خانه میشود بدشگون بودن آواز کلاغ اگر کسی عطسه کند باید آن کار را عقب انداخت بستن قفل به ضریح امامان و امامزادگان کفشها روی هم بیافتد نشان دهنده در پیش داشتن سفری نزدیک است زدن قیچی به هم منجر به دعوا میشود با اینا اسکول بار اومدم. کسی هم که اینا رو بهم یاد داد گاگول بود. حالا پیدا کنید خرزوخان را. از نو زدمش. محمد رضا نمیذاره که . 1
Neutron 60972 ارسال شده در 12 آبان، 2011 فکور جان امروز به نظر میرسه حالت خیلی خوب باشه! دی: تاپیکات عجیب غریبن! 2
Fakur 9754 مالک ارسال شده در 12 آبان، 2011 فکور جان امروز به نظر میرسه حالت خیلی خوب باشه! دی:تاپیکات عجیب غریبن! هم تعطیلم هم اینکه روزه هم نیستم. جمعه ها باید تاپیکهاش فرق داشته باشه. یکم شادی آور باشه. 1
ارسال های توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری