رفتن به مطلب

با اینا تابستونو سر میکنم. با اینا خستگی مو در میکنم. الکیه همش


ارسال های توصیه شده

ارسال شده در

آب ریختن پشت سر مسافر

زدن به تخته برای جلوگیری از چشم زخم

اگر بر روی استکان چای تفاله دیده شود نشانه آمدن مهمان است

اگر کف دست راست بخارد پول نصیب انسان می‌شود

و اگر کف دست چپ بخارد پول از دستش می‌رود

نحس بودن سیزدهم هر ماه

بستن بخت دختر شیطان برای پیدا شدن گمشده

اگر هنگام تحویل سال درهای خانه باز باشد برکت و روزی وارد آن خانه می‌شود

بدشگون بودن آواز کلاغ

اگر کسی عطسه کند باید آن کار را عقب انداخت

بستن قفل به ضریح امامان و امامزادگان

کفشها روی هم بیافتد نشان دهنده در پیش داشتن سفری نزدیک است

زدن قیچی به هم منجر به دعوا می‌شود

با اینا اسکول بار اومدم. کسی هم که اینا رو بهم یاد داد گاگول بود. حالا پیدا کنید خرزوخان را. :ws28:

 

 

  • Like 4
ارسال شده در

چه ربطی به شعر فرهاد داره حالا:banel_smiley_4:

  • Like 3
ارسال شده در
چه ربطی به شعر فرهاد داره حالا:banel_smiley_4:

شعر فرهاد؟

من دارم با اینا سر میکنم. فرهاد کیه؟

ارسال شده در
شعر فرهاد؟

 

من دارم با اینا سر میکنم. فرهاد کیه؟

 


بوی عید، بوی توپ، بوی کاغذ رنگی

بوی تند ماهی دودی وسط سفره ی نو

با اینا زمستونو سر میکنم

با اینا خستگی در میکنم

  • Like 4
ارسال شده در


بوی عید، بوی توپ، بوی کاغذ رنگی

بوی تند ماهی دودی وسط سفره ی نو

با اینا زمستونو سر میکنم

با اینا خستگی در میکنم

بقیه ش ؟ :ws28:

خوشم میاد ازت محمدرضا جان. داری حسابی گند میزنی تو این تاپیک . باب غلط کردم خوبه؟ :ws28:

  • Like 2
ارسال شده در

آب ریختن پشت سر مسافر

زدن به تخته برای جلوگیری از چشم زخم

اگر بر روی استکان چای تفاله دیده شود نشانه آمدن مهمان است

اگر کف دست راست بخارد پول نصیب انسان می‌شود

و اگر کف دست چپ بخارد پول از دستش می‌رود

نحس بودن سیزدهم هر ماه

بستن بخت دختر شیطان برای پیدا شدن گمشده

اگر هنگام تحویل سال درهای خانه باز باشد برکت و روزی وارد آن خانه می‌شود

بدشگون بودن آواز کلاغ

اگر کسی عطسه کند باید آن کار را عقب انداخت

بستن قفل به ضریح امامان و امامزادگان

کفشها روی هم بیافتد نشان دهنده در پیش داشتن سفری نزدیک است

زدن قیچی به هم منجر به دعوا می‌شود

 

با اینا اسکول بار اومدم. کسی هم که اینا رو بهم یاد داد گاگول بود. حالا پیدا کنید خرزوخان را. :ws28:

 

 

از نو زدمش. محمد رضا نمیذاره که .:ws28:

  • Like 1
ارسال شده در

فکور جان امروز به نظر میرسه حالت خیلی خوب باشه! دی:

تاپیکات عجیب غریبن!

  • Like 2
ارسال شده در
فکور جان امروز به نظر میرسه حالت خیلی خوب باشه! دی:

تاپیکات عجیب غریبن!

هم تعطیلم هم اینکه روزه هم نیستم.

جمعه ها باید تاپیکهاش فرق داشته باشه. یکم شادی آور باشه. :icon_gol:

  • Like 1

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری
×
×
  • اضافه کردن...