رفتن به مطلب

مدلسازی سه بعدی شهرسازی با Procedural CityEngine Pro 2010.3 0125R (x86x64)


ارسال های توصیه شده

واقعیت مجازی (VR) فناوری‌ای است که به کاربر اجازه تعامل با یک محیط شبیه‌سازی شده رایانه‌ای را می‌دهد. این محیط می‌تواند واقعی یا یک تصویر مجسم شده باشد. بسیاری از محیط‌های واقعیت مجازی رایج، تجارب بصری اولیه هستند که روی یک صفحه رایانه‌ای یا از طریق یک نمایشگر مخصوص استریو اسکوپیک (برجسته بینی) نمایش داده می‌شوند.
بعضی شبیه‌سازی‌ها شامل اطلاعات حسی افزوده شده مثل صدا از طریق هدفون یا اسپیکر هستند. اما سیستم‌های پیشرفته شامل اطلاعات لمسی هستند که معمولا تحت عنوان نیروی بازخوردی شناخته می‌شوند و در پزشکی و بازی‌‌ها کاربرد دارند. محیط شبیه‌سازی شده می‌تواند به دنیای واقعی شبیه باشد مثل شبیه‌سازی محیط برای خلبان‌ها، چتربازها یا آموزش رزمی و یا می‌تواند به شکل قابل توجهی از واقعیت دور باشد مانند بازی‌های رایانه‌ای.
ما نرم افزاری برای شما ارائه کرده ایم که می توانید به راحتی با آن یک شهر را شبیه سازی کرده و در موارد زیاد از جمله مهندسی و ساخت بازی کمک بگیرید.
این نرم افزار Procedural CityEngine Pro نام دارد.نرم افزاری قدرتمند به همراه کرک که برای ساخت شهر سازی پیشرفته در موتور های بازی سازی مورد استفاده قرار میگیرد -پسورد فايل فشرده : www.rasekhoon.net





برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.




 


لینک به دیدگاه
  • 2 سال بعد...

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...