رفتن به مطلب

گرانترین چهره های هالیوود معرفی شدند.


ارسال های توصیه شده

به گزارش خبرآنلاین، مجله ونیتی فیر در تازه‌ترین شماره خود فهرست 40 چهل پردرآمد هالیوود را منتشر کرده که مایکل بی کارگردان و تهیه‌کننده مجموعه فیلم‌های «ترانسفورمرها» با 125 میلیون دلار دستمزد در صدر این فهرست قرار دارد.

 

استیون اسپیلبرگ تهیه‌کننده و کارگردان با 85 میلیون دلار در رده دوم این فهرست است و رولند امریش تهیه‌کننده و کارگردان که امسال فیلم افسانه علمی «2012» را روی پرده سینماها داشت با 70 میلیون دلار در رده سوم قرار دارد.

 

جیمز کامرون تهیه کننده و کارگردان فیلم «آواتار» نیز با 50 میلیون دلار چهارمین فردی است که در هالیوود بیشترین دستمزد را می‌گیرد. با توجه به فروش دو میلیارد دلاری «آواتار» همین طور فروش نسخه‌های دی‌وی‌دی فیلم انتظار می‌رود دستمزد او در سال 2010 از این هم بیشتر شود.

 

تاد فیلیپس کارگردان فیلم بسیار موفق «خماری» با 44 میلیون دلار رده پنجم این فهرست قرار دارد و دانیل رادکلیف ستاره سری فیلم‌های «هری پاتر» رده ششم را از آن خود کرده است.

 

بازیگر 20 ساله در سال 2009 در مجموع 41 میلیون دلار دستمزد دریافت کرد که 40 میلیون دلار آن برای بازی در «هری پاتر و یادگاران مرگ»، قسمت آخر مجموعه «هری پاتر» که در قالب دو فیلم ساخت می‌شود و یک میلیون دلار دیگر درآمد حاصل از موارد جنبی مربوط این فیلم‌ها بود.

 

بن استیلر بازیگر با 40 میلیون دلار، تام هنکس بازیگر با 36 میلیون دلار، جی. جی. آبرامز تهیه‌کننده و کارگردان با 36 میلیون دلار و جری بروکهایمر با 5/35 میلیون دلار نفرات پنجم تا دهم فهرست گرانترین چهره‌های هالیوود هستند.

 

اما واتسن همبازی رادکلیف در «هری پاتر» هم با 30 میلیون دلار دستمزد بالاتر از بازیگرانی چون کامرون دیاز و سارا جسیکا پارکر در رده چهاردهم قرار گرفت و پردرآمدترین بازیگر زن هالیوود در سال 2009 معرفی شد.

 

بازیگر 19 ساله برای حضور در هر یک از فیلم‌های «هری پاتر و یادگاران مرگ» 15 میلیون دلار دریافت کرده است.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...