رفتن به مطلب

سونی اریکسون از سایت فارسی خود پرده برداری می کند


ارسال های توصیه شده

موبنا- شرکت سونی اریکسون، به منظور گسترش اطلاع رسانی به مصرف کنندگان ایرانی و در راستای پاسخگویی هرچه بیشتر به نیازهای آنان، وب سایت فارسی خود را راه اندازی کرد.

 

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا به نقل از روابط عمومی سونی اریکسون درایران، این وب سایت بخش های گوناگونی همچون معرفی گوشی ها و لوازم جانبی با مشخصات کامل به زبان فارسی، پشتیبانی، عیب یابی، شگردها و ترفندهای استفاده هرچه بهتر از محصولات، دفترچه راهنما و بروز رسانی دستگاه، معرفی و اطلاعات شرکت و مسئولیتهای اجتماعی را شامل می شود.

کاربران می توانند از آخرین محصولات سونی اریکسون بازدید کرده و از امکانات ویژه ای مانند مقایسه گوشی ها، لوازم جانبی سازگار با هر گوشی، اطلاعات آخرین برنامه های کاربردی ویژه گوشی های هوشمند، راهنمای استفاده بهینه از گوشی و نیز بروزرسانی گوشی های خود، بهره مند شوند.

علاوه براین در صورت نیاز به هرگونه اطلاعات بیشتر در خصوص محصولات و خدمات سونی اریکسون علاوه بر امکان ارسال پست الکترونیک از طریق وب سایت می توانند سوالات خود را به مرکز تماس مشتریان فارسی زبان سونی اریکسون ارسال نموده و پاسخ خود را در اسرع وقت دریافت نمایند.

سونی اریکسون همواره در تلاش است تا محصولات و خدمات خود را با فرهنگ و زبان ایرانیان متناسب سازی کرده و علاوه بر فراهم آوردن اطلاعات و منابع موثق برای استفاده بهینه کاربران خود، امکان بهره مندی طیف گسترده تری از آحاد جامعه ایران از محصولات پیشرو و پر طرفدار سونی اریکسون را فراهم آورد. راه اندازی وب سایت فارسی گامی دیگر در راستای تعهد ما به مصرف کنندگان ایرانی و پاسخگویی و ارج نهادن به خواست آنان است.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...