رفتن به مطلب

قیمت آهن تا پایان سال ثابت می‌ماند


ارسال های توصیه شده

رئیس اتحادیه کشوری آهن‌فروشان گفت: تولید و واردات کافی از جمله اقداماتی بوده است که برای تامین آهن مورد نیاز بازار صورت گرفته است و بر همین اساس قیمت‌ها تا پایان سال تثبیت خواهد شد.

 

رئیس اتحادیه کشوری آهن‌فروشان گفت: با توجه به رونق ساخت و ساز در تهران و سایر شهرستانها‌، بازار آهن کماکان در آرامش به سر می‌برد. محمد آزاد با اشاره به وجود ذخایر کافی در کشور ادامه داد: بازار آهن در حال حاضر در بهترین شرایط به سر می‌برد و در صورت ثبات جهانی قیمت‌ها هیچگونه تغییری ناشی از تحولات داخلی در بازار نخواهیم داشت.

آزاد با بیان این مطلب که یکی از برنامه‌های دولت خودکفایی در تولید فولاد است، افزود: با خودکفایی در این زمینه تا دوسال آینده، دیگر نیازی به واردات نبوده و هرگونه تغییرات جهانی قیمت‌ها تاثیری بر بازار داخلی نخواهد گذاشت.

به گفته محمد آزاد‌، هر ساله با افزایش تقاضا در بازار بواسطه رونق ساخت و ساز شاهد افزایش قیمت‌ها بودیم که ذخیره‌سازی و واردات به میزان نیازی که در راستای هدفمندی یارانه‌ها صورت گرفته بود مانع از ایجاد چالش قیمتی در بازار شد.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...