رفتن به مطلب

100 محصول جدید دستاورد سال 2011 اپسون


Fahim

ارسال های توصیه شده

حضور پر رنگ‌تر شركت اپسون در بازار ماشین‌های اداری ایران

ماهنامه شبکه - اول مرداد 1390 شماره 131

1005035.jpg

 

 

اشاره: نشريه عصر شبكه - شرکت اپسون که در زمینه تولید ماشین‌های اداری از قبیل چاپگر، اسکنر و دیتاپروژکتور در دنیا همواره يكي از برترین‌ها بوده است، طی اولین سمینار رسمی خود در ایران از عرضه دیتاپروژکتورها و پرینترهای سایز بزرگ خود با مشارکت گروه آواژنگ خبر داد....

شرکت اپسون که در زمینه تولید ماشین‌های اداری از قبیل چاپگر، اسکنر و دیتاپروژکتور در دنیا همواره يكي از برترین‌ها بوده است، طی اولین سمینار رسمی خود در ایران از عرضه دیتاپروژکتورها و پرینترهای سایز بزرگ خود با مشارکت گروه آواژنگ خبر داد. این شرکت که پیش از این به‌واسطه شرکت‌های دیگر و به‌صورت پراکنده به عرضه این رده از محصولات خود مي‌پرداخت، تصمیم به حضوری پر رنگ‌تر در بازار ماشین‌های اداری ایران گرفته تا با حمایت همه جانبه گروه آواژنگ جایگاه واقعی محصولات خود را در بازار به دست آورد.

 

مدیرفروش منطقه خاورمیانه این شرکت، با اشاره به این موضوع که اپسون با ثبت بيست اختراع در هر روز و مجموعا 7000 اختراع در سال 2010 یکی از شرکت‌های پیشرو در صنعت تولید ماشین‌های اداری است، بازار ایران را یکی از بازارهای مهم خاورمیانه برای اپسون دانست. حجم بسیار بالای تولید این شرکت در سال گذشته، باعث شد تا سقف تعداد مشتریان این شرکت به 2,7 میلیون برسد و تقاضای بالا برای محصولات اپسون و توانایی پاسخ به نیاز این تعداد مشتری، این شرکت را بر آن داشته تا با تاسیس چند کارخانه جدید در کشورهای مختلف توانایی پاسخ به این نیاز را در خود ایجاد کند. گفتنی است اپسون با توجه به حجم تولید و ارايه فناوري‌های منحصر‌به‌فرد خود توانسته است در زمینه چاپگرهاي سوزنی، چاپگرهاي سایز بزرگ، فناوري‌‌های کریستال و اسکنرهای سایز A3 رتبه نخست فروش دنیا را در سال گذشته به خود اختصاص دهد.

epson-2_s.jpg

 

همچنین مدیر خدمات پس از فروش اپسون در خاورمیانه با اشاره به فناوري انحصاری اپسون در زمینه دیتا‌پروژکتورها گفت: 3LCD فناوري اختصاصی اپسون است که از ترکیب سه LCD که هرکدام وظيفه پردازش يكي از سه رنگ اصلی سبز، قرمز و آبی را بر عهده دارند تشکیل شده است. این فناوري که نخستین بار توسط اپسون ابداع شد، از برتری‌های متعددی نسبت به فناوري قدیمی DLP برخوردار است که از آن جمله می‌توان به کاهش 25 درصدی مصرف انرژی، عدم استفاده از قطعات مکانیکی همچون گردونه رنگی و همچنین وضوح بیشتر و روشن‌تر بودن تصویر اشاره کرد.

 

گفتنی است در ادامه مدیر محصول دیتاپروژکتورهای اپسون در پاریس به معرفی جدیدترین دیتا پروژکتورهای این شرکت پرداخت که پروژکتورهای کوتاه تابش اپسون که از فاصله بسیار نزدیک شفاف و با کیفیت‌ترین تصاویر را پخش می‌کنند، یکی از محصولات معرفی شده بود. لازم به ذکر است که اپسون در سال 2011 یک‌صد محصول جدید تولید کرده که 35 عدد از آنها دیتاپروژکتور بوده‌اند.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...