رفتن به مطلب

معرفی رسمی نوکیا 500


Arpak

ارسال های توصیه شده

معرفی رسمی نوکیا 500

نوکیا گوشی هوشمند جدید نوکیا 500 را معرفی کرد.

 

پردازنده یک گیگاهرتز، قاب‌های پشت قابل تعویض به علاوه سیستم‌عامل سیمبین Anna امکاناتی هستند که نوکیا 500 به آنها می‌بالد. این گوشی از قابلیت شخصی‌سازی خیلی خوبی برخوردار است و با قیمتی مناسب عرضه خواهد شد.

 

اگر کاربران به دنبال یک گوشی ارزان‌قیمت و هوشمند با امکانات کامل هستند، نوکیا 500 تمام احتیاجات آنها و حتی بیشتر از آن را برآورده می‌کند. همان‌طور که در تصویر دیده می‌شود، این گوشی لمسی است. نوکیا 500 صفحه‌نمایش 3.2 اینچ لمسی خازنی با وضوح 360×640 پیکسل دارد. در پشت گوشی یک دوربین 5 مگاپیکسل که قابلیت ضبط ویدئو دارد نیز به چشم می‌خورد که برای استفاده روزانه ایده‌آل است.

 

نوکیا 500 با جدیدترین سیستم‌عامل سیمبین Anna می‌آید که رابط کاربری جدید، مرورگر بهتر و قابلیت صفحه‌های جداگانه در پیام رسانی دارد. همان‌طور که بسیاری از کاربران انتظار دارند جدیدترین نسخه از نقشه‌های نوکیا با راهنمایی مسیریابی رایگان برای رانندگان و عابران پیاده در نوکیا 500 نصب شده است. پخش‌کننده موسیقی در این گوشی با دریافت‌کننده رادیو FM و رادیو اینترنت دسترسی به هر موسیقی و خبری که نیاز داشته باشید نه تنها در کشور بلکه در سراسر دنیا را امکان‌پذیر می‌کند. ارتباط با شبکه‌های اجتماعی نیز از طریق برنامه‌های از پیش نصب شده فراهم می‌شود و کاربران می‌توانند جدیدترین آپدیت دوستان را در صفحه‌نمایش خود ببینند.

 

از نظر سخت‌افزاری، نوکیا 500 به پردازنده 1 گیگاهرتز مجهز است و زمانی که کاربر در حال اجرای چندین برنامه به طور هم‌زمان است یا کارهای بیشتری می‌خواهد انجام دهد، این پردازنده نهایت قدرت و جذابیت خود را به رخ می‌کشد. حافظه داخلی 2 گیگابایت و امکان ارتقا تا 32 گیگابایت از طریق کارت حافظه microSD نیز وجود دارد. نوکیا 500 نیز مانند بیشتر گوشی‌های هوشمند جدید پوشش 5 بانده از شبکه را دارد تا کسانی که به نقاط مختلف جهان سفر می‌کنند، هرگز دور از دسترس نباشند؛ از 3G گرفته تا HSUPA (که سرعت آن حداکثر به 5.8 مگابایت در ثانیه هم می‌رسد). بلوتوث نسخه 2.1 و Wi-Fi b/g نیز همان‌طور که انتظار می‌رفت در نوکیا 500 وجود دارد. ابعاد گوشی 111.3 x 53.8 x 14.1 میلی‌متر است و 93 گرم وزن دارد؛ یعنی سبک‌تر از هر گوشی سیمبین 3 که تا به امروز عرضه شده است.

 

و اما در مورد باتری، با وجود پردازنده سریع‌تر، هنوز باتری کارایی زیادی دارد. این باتری 5 تا 7 ساعت مکالمه مداوم، بیش از 450 ساعت استندبای و 35 ساعت پخش موسیقی را برای نوکیا 500 به ارمغان می‌آورد.

 

نوکیا 500 دررنگ‌های سفید و مشکی در دسترس خواهد بود؛ البته در ابتدا رنگ مشکی و سپس مدل سفید رنگ آن در پایان امسال وارد بازار می‌شوند. 3 قاب پشت نیز در رنگ‌های متنوع در جعبه موجود است. رنگ‌های دیگر برای قاب پشت نیز به زودی عرضه می‌شوند؛ این رنگ‌ها شامل بنفش، لاجوردی، صورتی، قرمز، نارنجی و نقره‌ای تیره است. نوکیا با مشاهده طرفداران نوکیا N8 و N9 صورتی متقاعد شده است که رنگ‌های متنوع طرفداران زیادی را جذب خود خواهد کرد.

 

نوکیا 500 با قیمت 150 یورو قبل از کسر مالیات منطقه‌ای و سوبسیدهای اپراتور، از سه ماهه سوم امسال در دسترس خواهد بود.

Nokia_500_6_.png

 

Nokia_500_4_.png

 

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

 

 

 

 

 

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...