رفتن به مطلب

اولین تلفن همراه مبتنی بر سیستم عامل ویندوز فون مانگو و با دوربینی 13 مگاپیکسلی معرفی شد


ارسال های توصیه شده

قبلا هم شایعاتی مبنی بر این که فوجیتسو قصد دارد اولین تلفن مبتنی بر ویندوز فون مانگو را در آگوست عرضه کند؛ شنيده بودیم. البته گویا این شرکت تصمیم گرفته 4 روز زود تر از شروع ماه آگوست، تلفن انبه ای اش را ررونمایی نماید. IS12T از یک جهت دیگر هم دارای اهمیت است. چرا که نه تنها اولین گوشی مبتنی بر ویندوز فون مانگو، بلکه اولین گوشی ویندوز فونی ژاپنی می باشد.

 

 

بنابر گزارش نارنجی به نقل از انگجت، مانیتور 3.7 اینچی این گوشی رزولوشنی برابر 800x480 پیکسل داشته و آنطور که ما می دانیم ضد آب است! پردازنده این گوشی را شرکت کوالکام ساخته و MSM8655 نام داده است. در باره این پردازنده باید گفت که به طور رسمی اطلاعاتی در باره حداکثر فرکانس آن در دسترس نیست. اما با توجه به این که از همین CPU در تلفن هایی مثل تاندربولت و اینکریدیبل 2 استفاده شده است؛ به احتمال قریب به یقین، فرکانس 1 گیگاهرتزی دارد.

 

درباره تاریخ عرضه می دانیم که IS12T در ماه سپتامبر یا بعد از آن وارد بازار می شود. از ویژگی های فوق العاده می بایست به دوربین 13.2 مگاپیکسلی با قابلیت فوکوس خودکار و همچنین 32 گیگابایت حافظه فلش اشاره نمود. بلوتوث 2.1 و WiFi هم امکانات معمولی این تلفن به شمار می روند.

 

این تلفن در رنگ های صورتی – زرد مایل به سبز و مشکی عرضه خواهد شد. آیا IS12T می تواند به عنوان یکی از انتخاب هایتان مطرح شود؟ ویندوز فون Mango کم کم وارد بازار می شود.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...