pesare irani 41807 ارسال شده در 27 مهر، 2011 سلام من اومدم یه سوال الان دو روزه تا تلوزیون رو روشن می کنیم چه مجلس چه دولت چه قوه قضایییه حرفشان این شده که رسانه ها در جامععه باعث رعب و وحشت شده اند و الان اوضاع انقدر که رسانه ها اعلام می کنن متشنج نیست به نظر شما رسانه هایی که خطر تجاوز در خمینی شهر خطر حادثه پل مدیریت و قتل داداشی و................. رو مخابره کردند باعث ایجاد وحشت شده اند یا اگاهی مردم 8
Abolfazl_r 20780 ارسال شده در 27 مهر، 2011 خوب قطعا همینطوره. رسانه ها باعث آگاهی مردم میشن. ولی اگر آگاه شدن مردم منوط به وقوع جرم و جنایت در کشور باشه خوب موجب ناآرامی میشه. البته این اولین باره که رسانه ها دارن به وظیفه شون عمل میکنن که خودش جای بحث داره. 7
pesare irani 41807 سازنده ارسال شده در 27 مهر، 2011 خوب قطعا همینطوره. رسانه ها باعث آگاهی مردم میشن. ولی اگر آگاه شدن مردم منوط به وقوع جرم و جنایت در کشور باشه خوب موجب ناآرامی میشه. البته این اولین باره که رسانه ها دارن به وظیفه شون عمل میکنن که خودش جای بحث داره. خوب ابوالفضل جان نمیشه صورت مساله رو پاک کرد چیزی هست که داره اتفاق می افته الان قوانین انثدر ضعیفه که بچه 10 ساله هم تو جیبش چاقو گیر میاد :icon_pf (34): انقدر قوانین ضعیف هستش که اتفافی بیوفته تازه مسولین یادشون می افته قانون نقض داره چند روز اول به تکاپو می افتن و چندین نفر میان و محکوم می کنن به شدید بعد همه چیز یادشون میره تا قتل نفر بدی اگه رسانه ها این اخبار رو مخابره نکنن که سنگ رو سنگ بند نمیشه مردم باید بدونن تو جامعه چه خبره باید بدونند که طی یک چندین دفعه در جاهای مختلف کشور به زنان و دختران به زور تجاوز شده این کجا باعث نا امنی میشه چیزی که تو جامعه موجوده تازه این یک هزارم حادثه هاییه که داره رخ میده :icon_pf (34): 2
Waffen 15120 ارسال شده در 27 مهر، 2011 مجلس و دولت و قوه ی قضاییه معنای رسانه رو متوجه نشدند انگار... 8
pesare irani 41807 سازنده ارسال شده در 27 مهر، 2011 مجلس و دولت و قوه ی قضاییه معنای رسانه رو متوجه نشدند انگار... بابا اخه این اتحادشون جالبه غیر موقع هر کدوم ساز خودشون رو می زنند الان اتحاد پیدا کردن:icon_pf (34): (فکر کنم کار گروه رهبری کار خودشو کرده برای اتحاد سه قوا ) 5
pesare irani 41807 سازنده ارسال شده در 27 مهر، 2011 صرفا جهت اطلاع به خوب نکته ای اشاره کرد اون روز گفت یک قتل در کرج اتفاق افتاد جملس =به شدد محکوم می کنیم و باید نظارت تشدید بیابه دولت = شدیدا محکوم می کنه و باید با عوامل نا امنی بر خورد بشه قوه قضاییه= به شدد محکوم می کنیم و خواهان تشدید برخورد با عوامل نا امنی اخرش هم گفت (فکر کنم این جمله بود) خوب شد حادثه ای رخ داد تا حمه بیان و محکوم کنند 3
هولدن کالفیلد 19948 ارسال شده در 27 مهر، 2011 اگه رسانه داشتيم اگه روزنامه ازاد داشتيم اگه روشنگري و اگاهي به شيوه درست انجام مي شد هيچ وقت وضعيتمون اين شكلي نبود جريان ازاد و بي غرض اطلاع رساني خيلي از مشكلات و سو برداشت ها رو حل ميكنه خود به خود درضمن اين حرفاي مجلس و دولت بيشتر براي سرپوش نهادنه يه جور توجيه بچگانه س 3
Abolfazl_r 20780 ارسال شده در 27 مهر، 2011 خوب ابوالفضل جان نمیشه صورت مساله رو پاک کرد چیزی هست که داره اتفاق می افته الان قوانین انثدر ضعیفه که بچه 10 ساله هم تو جیبش چاقو گیر میاد :icon_pf (34): انقدر قوانین ضعیف هستش که اتفافی بیوفته تازه مسولین یادشون می افته قانون نقض داره چند روز اول به تکاپو می افتن و چندین نفر میان و محکوم می کنن به شدید بعد همه چیز یادشون میره تا قتل نفر بدی اگه رسانه ها این اخبار رو مخابره نکنن که سنگ رو سنگ بند نمیشه مردم باید بدونن تو جامعه چه خبره باید بدونند که طی یک چندین دفعه در جاهای مختلف کشور به زنان و دختران به زور تجاوز شده این کجا باعث نا امنی میشه چیزی که تو جامعه موجوده تازه این یک هزارم حادثه هاییه که داره رخ میده :icon_pf (34): خوب منم نگفتم که رسانه ها نباید اینکارو بکنن. و نگفتم که باعث ناامنی میشه. بلکه باعث نا آرامی میشه. که خوب طبیعی هم هست. وقتی جرم و جنایت وجود داشته باشه نا آرامی به وجود میاد و همه نگاه ها به سمت مسئولینی میره که باید امنیت رو ایجاد میکردن. به همین خاطره که مسئولین دل خوشی از این موضوع ندارن. ضمن اینکه گفتم اتفاقا وظیفه رسانه همینه. و باعث تعجبه که داره به وظیفه خودش عمل میکنه. چون در سال های اخیر تمام نیروی رسانه های داخلی ما صرف سرپوش گذاشتن روی اشتباهات و ناتوانی قوای حاکم بر جامعه بوده. شب های انتخابات و شلوغی ها هر وقت به تلویزیون های خارجی سر میزدم گزارش لحظه به لحظه از خیابان های تهران در حال پخش شدن بود. در حالی که تلویزیون خودمون مستند راز بقا پخش میکرد. :icon_pf (34): 3
pesare irani 41807 سازنده ارسال شده در 27 مهر، 2011 در حالی که تلویزیون خودمون مستند راز بقا پخش میکرد. + اشپزی 1
viviyan 12437 ارسال شده در 27 مهر، 2011 چیزی که باعث ایجاد رعب و وحشت در جامعه میشه اتفاقاتیه که هر روز داره رخ میده نه آگاه شدن مردم. کاری که رسانه ها مسوولش هستند آگاه نمودن مردم از این اتفاقات هست و آگاه شدن مردم باعث رعب و وحشت حاکم دیکتاتور و کارگزارانش میشه. 4
Ehsan 112349 ارسال شده در 28 مهر، 2011 رسانه اگر رسانه باشد باید تحت نظر نماینده مستقیم الله تبارک و تعالی از عرش کبریا بر روی زمین اداره شود. جز کلام حق شایسته نیست ، چیزی به گوش امت اسلام در خاورمیانه برسد. متاسفانه بعضی از رسانه های ما تحت تاثیر جــنگ نــرم رژیم غاصب و منحوس صهیونیستی،میخواهند اوضاع ایران را نا امن جلوه دهند. در حالیکه سربازان گمنام آغا، خواب را بر چشم هر فتــنه گر و اغــتشاش گری حرام کرده و میکنند. در ایران اسلامی همه چیز امن و امان است و رسانه ها،سیاه نمایی کرده اند. 5
pesare irani 41807 سازنده ارسال شده در 28 مهر، 2011 رسانه اگر رسانه باشد باید تحت نظر نماینده مستقیم الله تبارک و تعالی از عرش کبریا بر روی زمین اداره شود. جز کلام حق شایسته نیست ، چیزی به گوش امت اسلام در خاورمیانه برسد. متاسفانه بعضی از رسانه های ما تحت تاثیر جــنگ نــرم رژیم غاصب و منحوس صهیونیستی،میخواهند اوضاع ایران را نا امن جلوه دهند. در حالیکه سربازان گمنام آغا، خواب را بر چشم هر فتــنه گر و اغــتشاش گری حرام کرده و میکنند. در ایران اسلامی همه چیز امن و امان است و رسانه ها،سیاه نمایی کرده اند. یا اسی بار دیگر با سخنان خودتان چراغ راهی شدید برای تمامی قشر جامعه من جمله رسانه های فقته گر 1
Ehsan 112349 ارسال شده در 28 مهر، 2011 یا اسی بار دیگر با سخنان خودتان چراغ راهی شدید برای تمامی قشر جامعه من جمله رسانه های فتــنه گر من یک بدن رنجوری دارم و یک عقل ناقــصی هم ، اون را هم کف دست گرفتم تا کسی از این انجمن منحرف نشود. 2
pesare irani 41807 سازنده ارسال شده در 28 مهر، 2011 من یک بدن رنجوری دارم و یک عقل ناقــصی هم ، اون را هم کف دست گرفتم تا کسی از این انجمن منحرف نشود. تا خون در رگ ما اسی رهبر ماست یا اسی سند چشم انداز 20 ساله انجمن رو هم تهیه بفرمایید قاب کنیم بزاریم سر در انجمن 2
Ehsan 112349 ارسال شده در 28 مهر، 2011 یا اسی سند چشم انداز 20 ساله انجمن رو هم تهیه بفرمایید قاب کنیم بزاریم سر در انجمن حتما ، پروژه عظیم نواندیشان 1404 را در حال بحث و بررسی داریم. با بصیرت شما اعضای همیشه در صحنه که با عوض شدن آواتار من هم اشک میریزن،اقتدار این انجمن را شاهد خواهیم بود. 1
ارسالهای توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری