رفتن به مطلب

دیگه باید بی خیال شیم.


ارسال‌های توصیه شده

ارسال شده در

حرص خوردن، انسان را می‌كشد

گفته می‌شود فشار عصبی و استرس مهم‌ترین عامل سكته مغزی جوانان در ایران محسوب می‌شود. بر اساس تحقیقات جدید در كشور ثابت شده است كه استرس، متابولیسم بدن را دچار اختلال می‌كند. از این رو مهم‌ترین عامل سكته مغزی در بین جوانان ایرانی است. رئیس انجمن متخصصان مغز و اعصاب در مصاحبه‌ای گفته است: «میزان استرس در جوانان جامعه ما بسیار بالا است. همین عامل سبب می‌شود میزان كورتیزول خون بالا رود. اگر این میزان به طور مداوم بالا باشد، روی سیستم گردش خون اثر می‌گذارد و باعث سكته مغزی می‌شود.»

 

دلیل تأثیرگذار در كاهش سن سكته بین ایرانی‌ها، چی میتونه باشه؟

  • Like 19
ارسال شده در

استرس خیلی مهمه. داغون می کنه آدمو. سکته فقط یکی از عوارضشه.....

تو رو خدا استرس رو از خودمون و دیگران دور کنیم . استرس باعث گرفتگی عروق می شه.

اگه کسی آدم استرسی و خودخوری باشه اگه حتی هر روز هم سبزیجات بخوره و چربی و گوشت رو کامل حذف بکنه، می تونه مطمئن باشه که تو میانسالی گرفتگی عروق و احتمالا سکته در انتظارشه.......اینو از خودم نمی گم. اگر علتش رو خواستین بعدا توضیح می دم.

 

عادات غذایی هم خیلی موثرن. حتی از سن کم. کسی که اراده نداره و روی شکم خودش کنترل نداره و هر آشغالی رو به اسم غذا می ریزه توش، احتمالا از یه جایی به بعد آینده خیلی درخشانی در انتظارشه.

  • Like 5
ارسال شده در
دلیل تأثیرگذار در كاهش سن سكته بین ایرانی‌ها، چی میتونه باشه؟

n عدد متغیر داره هزار و یک مسئله باعث اضطراب می شه

مثل عدم آگاهی های لازمه در هر زمینه ای که فکرش رو بکنی

رفتار های نا به جا

ماشینی شدن

مدرنیته شدن خودش کلی اضطراب است و آن هم که پایه سکته!

جوانان ما هم که فقط می خواهند مدرن باشند و...

  • Like 7
ارسال شده در

نمیشه که اخه چطوری؟:hanghead:

  • Like 2
ارسال شده در
نمیشه که اخه چطوری؟:hanghead:

سلام بر شما. :icon_gol:

میگم خوبه که بیایم راه حل ها رو هم همینجا بگیم تا برامون روشن بشه و جا بیفته.

مثلا من هر موقع این تاپیکهای رنگ و وارنگ حجاب رو میبینم رعشه میگیرم. خدا کنه که دیگه نبینم.:ws28:

ارسال شده در

پس من چند سال دیگه بیشتر در خدمت شما نخواهم بود با این همه حرص و جوشی که می خورم :ws3:

 

دلایل استرس هم می تونه متفاوت .بستگی به هر شخص داره...برای من هرچیزی می تونه عامل استرس باشه :icon_pf (34):

  • Like 4
ارسال شده در

:icon_pf (34):

  • Like 1
ارسال شده در
پس من چند سال دیگه بیشتر در خدمت شما نخواهم بود با این همه حرص و جوشی که می خورم :ws3:

 

دلایل استرس هم می تونه متفاوت .بستگی به هر شخص داره...برای من هرچیزی می تونه عامل استرس باشه :icon_pf (34):

آی گفتی؟:ws28:

خود من هم همینجوری ام. اول کار که میام تالار حالم خیلی خوبه. بعد که این تاپیکها رو میخونم و اوضاع مملکت رو میبینم همچین آب میشم که نگو. بزرگترین استرس های من شنیدن چیز هایی است که نمیتونم کاری براشون بکنم. هی حرف میزنم و آخرشم عین قمار باز های پاک باخته میرم میخوابم. :ws28:

ارسال شده در

اااا

چه خوب یعنی من زود میمیرم؟؟؟

  • Like 1
ارسال شده در
اااا

چه خوب یعنی من زود میمیرم؟؟؟

خدا نکنه. زبونتو گاز بگیر دختر. این حرفا چیه؟

مگه میذارن به همین راحتی بریم و راحت باشیم.

همین فردا پس فردا ممکنه بگن هوای تنفسی هم کوپنی میشه. هنوز خیلی کار داریم:ws28:

ارسال شده در

من دارم بیخیال میشم...

:icon_gol:

  • Like 2
ارسال شده در

من دارم بیخیال میشم...

:icon_gol:

 

 

منم همینطور. اما مگه میذارن:ws28:

  • Like 2
ارسال شده در
خدا نکنه. زبونتو گاز بگیر دختر. این حرفا چیه؟

مگه میذارن به همین راحتی بریم و راحت باشیم.

همین فردا پس فردا ممکنه بگن هوای تنفسی هم کوپنی میشه. هنوز خیلی کار داریم:ws28:

 

 

 

من که گاهی اوقات حسابی از دست این همه مشکلی که تو جامعه هست حرص می خورم

امیدوارم روزی این مشکلات به خوبی و خوشی حل شه

  • Like 2
ارسال شده در
من که گاهی اوقات حسابی از دست این همه مشکلی که تو جامعه هست حرص می خورم

امیدوارم روزی این مشکلات به خوبی و خوشی حل شه

امیدی به حل مشکلات نیست. این اقایان دم به ساعت یه مشکل بزرگتر خلق میکنند.

مشکلات زمانی حل میشه که یه نفر به فکر حلش باشه. من نگرانم که تا چند سال دیگه وضعمون مثه طالبان بشه.

  • Like 1

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری
×
×
  • اضافه کردن...