Artaria 13629 ارسال شده در 20 مهر، 2011 یه سری سوالها از چندین سال پیش تو ذهنمه که هیچوقت جواب درست و قانع کننده ای براشون پیدا نکردم، تو کلاسهای دینی که تو مدرسه داشتیم از معلمامون هم که میپرسیدم، جواب درست و قانع کننده ای نمیدادن و اطلاعاتشون در حد همون مطالب کتاب بود . در دانشگاه هم همینطور . مثلاً اینکه بهمون یاد دادن وقتی انسان از دنیا میره، وارد برزخ میشه و بعد هم با پرپایی قیامت و دادگاه عدل الهی میره بهشت یا جهنم، حالا بعد از اینکه به یکی از این دو جا رفت، تا کی اونجا میمونه؟؟؟؟ مثلاً چقد تو بهشت میمونه؟ انتها داره؟ بعد از اینکه پرونده انسان در دنیا بسته شد و عاقبت همه معلوم شد، چه اتفاقی می افته؟ موجودات دیگری به وجود میان؟ اگه میان، برای چی به وجود میان؟ این چرخه تا کجا ادامه داره؟ قبل از انسان موجودات دیگه ای بودن؟!! ذهنتون توانایی تصور موجودی رو داره که هیچ وجه مشترکی با انسان و موجودات این عالم نداشته باشه؟ فکر میکنید موجودات دیگه ای که خارج از تصور ما انسانها هستن، الان وجود دارن؟ نظر شما چیه؟؟؟!!!! 1
مرضیه33 128 ارسال شده در 16 مرداد، 2016 بعید میدونم زندگی پس از مرگ با اون توصیفاتی که در ادیان باستانی گفته شده ادامه داشته باشه مگر اینکه بعد مرگ dna سالم نگهش دارن و دوباره بازیابیش کنن که اونم به دست آدمای آینده ممکن خواهد بود شاید و شاید
ارسال های توصیه شده