رفتن به مطلب

سرلشکرصالحي: نقش ارتش در اضمحلال رژيم شاهنشاهي نشان از ايمان بالاي اين نيرو است


ارسال های توصیه شده

13/11/1388

کد خبر : 936938

منبع : خبرگزاری ایرنا

qs865c6gtms2guuymzxn.jpg

سرلشکرصالحي:

نقش ارتش در اضمحلال رژيم شاهنشاهي نشان از ايمان بالاي اين نيرو است

 

فرمانده کل ارتش جمهوري اسلامي در پيامي به مناسبت سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي نقش پرافتخار کارکنان ولايت‌مدار ارتش را در شکست قاطع رژيم شاهنشاهي نشان از شعور والا و ايمان انقلابي اين نيروي فداکار دانست.

به گزارش روز سه شنبه ايرنا به نقل از روابط عمومي ارتش جمهوري اسلامي امير سرلشکر "سيد عطاءالله صالحي" فرمانده کل ارتش جمهوري اسلامي ايران به مناسبت فرا رسيدن سي‌ويکمين سالگرد پيروزي شکوهمند انقلاب اسلامي پيامي منتشر کرد.

متن اين پيام به شرح زير است:

بسم‌الله الرحمن الرحيم

سلام بر بهمن، ماه پيروزي، ماه انقلاب و حماسه، ماهي که عزت و آزادگي، اين درس به جاي مانده از عاشورا سرلوحه کار مسلمانان جهان، به ويژه ملت بزرگ و شريف ايران گرديد تا انقلاب اسلامي را آفريدند.

درود فراوان به محضر بنيانگذار انقلاب اسلامي حضرت امام خميني(ره) و ولي امر مسلمين، مقام معظم رهبري و پيروان مکتبي که با تکيه بر قدرت لايزال حق، حماسه آفريدند و پرچم ايمان را در درون شوره‌زار استبداد برافراشتند و با فرو ريختن کاخ ستمکاران، طومار حکومت ننگين‌شان را در هم پيچيدند تا بانگ الله‌اکبر و سرود استقلال در بستري از معنويت، اخلاق و اقتدار جاري و ساري گردد.

فرا رسيدن اين ايام مبارک و فرخنده، يادآور ايمان و پايمردي سلحشوراني است که با درس‌آموزي از قيام حضرت ابا عبدالحسين(ع) و ياران با وفايش، تن به ذلت نداده و در دفاع از مظلوم در برابر حاکميت استبداد، استعمار و سلطه ذلت بار اجنبي ايستادند و جاودانه پيروز شدند.

بي‌ترديد نقش ارزنده و پرافتخار کارکنان ولايت‌مدار ارتش در اضمحلال و شکست قاطع رژيم شاهنشاهي نشان از شعور والا و ايمان انقلابي اين نيروي فداکار، مومن و مردمي است که البته در خاطره نسل انقلاب و نسل‌هاي آتي ماندگار خواهد بود.

ارتش جمهوري اسلامي ايران از واپسين لحظات طلوع فجر پيروزي، در راستاي حفظ تماميت ارضي و حدود ثغور ميهن اسلامي و همچنين تحقق امنيت پايدار، لحظه‌اي درنگ نکرده و با پشت سر نهادن دوران سراسر افتخار دفاع مقدس و سال‌هاي پس از آن، امروز در آستانه فرا رسيدن سي و يکمين سالگرد پيروزي پرشکوه انقلاب اسلامي، براي استقرار نظم و آسايش با اراده‌اي پولادين به زعامت و رهبري فرزانه مرد دوران، همچون اقيانوسي بيکران با همراهي و همدلي ساير نيروهاي مسلح و مردم شريف ايران اسلامي ايستاده و در جشن بزرگ پيروزي، نداي استقلال، آزادي و جمهوري اسلامي سر مي‌دهد.

اينجانب بار ديگر فرا رسيدن ايام خجسته دهه فجر را به فرماندهي معزز کل قوا و امت قهرمان، به ويژه رزمندگان ارتش سرافراز ايران اسلامي تبريک و تهنيت عرض نموده و علو درجات روح بلند امام شهيدان، بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران و شهداي گرانقدر انقلاب و جنگ تحميلي و همه شهيدان راه آزادي را از درگاه ايزد متعال خواستارم و عزت و عظمت بيش از پيش کشورمان را در پرتو عنايات يگانه منجي عالم بشريت، حضرت ولي عصر(ع) مسالت مي‌نمايم.

qs865c6gtms2guuymzxn.jpg

 

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...