رفتن به مطلب

قدرتمند ترین تلفن دو هسته ای جهان با مشخصاتی حیرت انگیز از سوی سونی اریکسون معرفی شد


ارسال های توصیه شده

بر اساس گزارش های منتشر شده از سوی منابع معتبر، مشخصات تلفن همراه جدید سونی اریکسون، با نام Duo معرفی شد.

 

بنابر گزارش گروه GSM، این غول هوشمند سونی اریکسون، از چیپست های NovaThor A9500 و با ترکیب دو هسته Cortex A9 و با جی پی یو Mali-400 GPU بهره خواهد برد. البته مشخصات ذکر شده دقیقا همان مشخصات هستند که گلکسی 2 سامسونگ هم از آن بهره می برد اما با این تفاوت که اینبار، سونی اریکسون، سرعت پردازنده های خود را از کهکشان دوم سامسونگی ها هم بالاتر برده است (پردازنده هایی که هر کدام 1.4 گیگا هرتز قدرت دارند!)

 

با این حال شایعه دیگری نیز وجود دارد Xperia Duo از چیپست های MSM8260 Snapdragon استفاده می کند. لازم به ذکر است که این چیپست ها، از همان نوعی هستند که در تلفن همراه HTC Sensation به کار گرفته شده است.

 

البته قدرت سی پی یو بکار گرفته شده در این تلفن هوشمند (که پرسرعت ترین آن میان سایر رقبا است)، تنها برگ برنده سونی اریک نیست. آخرین نسخه سیستم عامل اندروید (Gingerbread) بر روی صفحه بزرگ 4.5 اینچی تحسین برانگیز qHD و با موتور براویا از دیگر نکات قابل توجه این تلفن می باشد.مشخصات این ابر تلفن همراه، وقتی به نقطه کمال خود می رسد که بدانیم این تلفن همراه، از یک دوربین قدرتمند 12 مگا پیکسلی و باتری های باور نکردنی 2500 mAh بهره می برد.

 

البته برای آنکه بتوان درباره تاریخ عرضه این گوشی و یا قیمت آن صحبت کرد کمی زود است اما امیدوارم طی معرفی رسمی این گوشی از سوی مقامات سونی اریکسون در یک یا دو هفته آینده، قیمت و تاریخ عرضه آن هم مشخص شود.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...