رفتن به مطلب

سونی اریکسون با Xperia ray شگفتی می آفریند


ارسال های توصیه شده

سونی اریکسون امروز وهمزمان با نمایشگاه CommunicAsia 2011 در سنگاپور تلفن هوشمند جدید و خیره کننده Xperia™ ray را معرفی کرد. این تلفن هوشمند با صفحه نمایش 3/3 اینچی و مبتنی بر آخرین پلتفرم آندروید برای تلفن های هوشمند (نان زنجفیلی (Gingerbread) 2.3)، به یک پردازنده یک گیگاهرتزی، نمایش واقعی با موتور پردازش تصویر براویا موبایل، یک دوربین 1/8 مگاپیکسلی با حسگر Exmor R™ ویژه موبایل و عملکرد تصویربرداری با وضوح بالا (HD)، مجهز شده است. Xperia™ ray با تنها 4/9 میلیمتر ضخامت از طراحی پیشتاز ، که سونی اریکسون با آن شناخته شده است، بهره مند شده است.

 

این گوشی بمنظور افزودن مجموعه کاملی از مشخصات، دوربین دوم بر روی گوشی، صفحه نمایش ضد خش با وضوح و شفافیت عالی و کلیدهای لمسی یکپارچه را بکار گرفته است.

 

یکپارچه سازی منحصربفرد Facebook inside Xperia™ سونی اریکسون تجربه بینظیری از تعاملات اجتماعی ارائه می نماید. این گوشی همچنین در ترکیب با خدمات گوگل و همچنین دسترسی به بیش از 200000 برنامه کاربردی از طریق آندروید مارکت، شالوده ای قابل اطمینان و سرگرم کننده برای تلفن هوشمند ارائه می نماید.

 

دانیل سندبلوم، مدیربازاریابی جهانی سونی اریکسون، گفت: "انتظار ما این است که Xperia™ ray مصرف کنندگانی را که به دنبال ترکیبی از طراحی زیبا و مجموعه ای از ویژگی های غنی هستند، را به خود جلب کند. ما امکان ارائه انحصاری چنین ترکیبی را با تلفیق بهترین مواد و ویژگی های چنین رسانه ای ارائه شده از سوی سونی، داریم.

 

سونی اریکسون Xperia™ ray در بازارهای منتخب جهانی از سه ماهه سوم 2011 در دسترس خواهد بود.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...