hodaa 5489 ارسال شده در 10 مهر، 2011 هرچند تحقیقات داخلی نشان داده که منطقاً نمی توان از روحیات ایرانی با رویکردی ثابت سخن گفت و اساساً در ایران بهدشواری میتوان اخلاقیات ثابت و یکسانی بهصورت یکپارچه نشان داد، اما طی تحقیقات به عمل آمده در دانشگاه هاروارد، تغییرات رفتاری ایرانیان در بازه ی زمانی 1283 تا 1390 مورد برسی قرار گرفت که طی آن مشخص شد که نه تنها پارادایمی در این رفتارها حاکم است بلکه این پارادایم به صورت متناوبی در طول دوره نیز تکرار شده.....پس از آن پژوهشگران این موضوع را متوجه شدند که این الگو نه تنها در بازه ی 107 ساله اخیر بلکه در دوره های 107 ساله پیشین نیز صادق است، بررسی های نهایی نشان داد که کل الگوی رفتاری ایرانیان از بدو ورود آریاییان تا به امروز از این الگو تبعیت می کند و در نهایت با این کشف عظیم بود که محققان توانستند با محاسبات دقیق، الگوی رفتاری حاکم بر شخصیت خشایار شاه هخامنشی و خلق و خوهای وی را پیدا کرده و نیز متوجه رفتارهای داریوش در مقابل همسرش شوند...... فرضیه ای که از این پژوهش خارج شده گویای این امر است که اگر این الگو را نه تنها به آریاییان فلات ایران بلکه به ساکنان اروپا(آلمان) نیز تعمیم دهیم چارچوب رفتاری رهبر آلمانها در سالهای 1933 تا 1942با الگوی ریاست حاکم بر ایران در دهه کنونی مطابقت دارد 12
Ehsan 112349 ارسال شده در 10 مهر، 2011 حالا این الگویی که دانشمندان بهش دست پیدا کرده اند چی هست؟ اگر اینقدر الگوی مشخصی در ایران حاکم است،دیگه حاکمیت تحجر،نیازی به هیچ اقدامی ندارد. چون مردم ایران خواص فکریشون ثابت است. من با این نظریه ها مخالفم،من ملت ایران را بره های بی گناهی میدانم که بین چوپان ها و گرگ ها حیران مانده اند. 5
hodaa 5489 سازنده ارسال شده در 10 مهر، 2011 حالا این الگویی که دانشمندان بهش دست پیدا کرده اند چی هست؟ اگر اینقدر الگوی مشخصی در ایران حاکم است،دیگه حاکمیت تحجر،نیازی به هیچ اقدامی ندارد. چون مردم ایران خواص فکریشون ثابت است. من با این نظریه ها مخالفم،من ملت ایران را بره های بی گناهی میدانم که بین چوپان ها و گرگ ها حیران مانده اند. این الگو با محاسبات پیچیده علم ریاضیات حاصل شده 4
Ehsan 112349 ارسال شده در 10 مهر، 2011 این الگو با محاسبات پیچیده علم ریاضیات حاصل شده یعنی از همه پادشاهان و رهبران ایران از 0 تا 2500 انتگرال گیری کرده اند و سپس دامنه جواب را به دست آورده اند؟ :JC_thinking: 1
hodaa 5489 سازنده ارسال شده در 10 مهر، 2011 یعنی از همه پادشاهان و رهبران ایران از 0 تا 2500 انتگرال گیری کرده اند و سپس دامنه جواب را به دست آورده اند؟ :JC_thinking: نه ديگه چون صحبت از دوره تناوبه احتمالا انتگرال نبوده ديگه!!:4chsmu1: با الگوی خیاطی در نیاورده اند احیانا این الگو را؟ خب بعدش :JC_thinking: بعد نداره....همش رو گفت كه به فرضيه برسه ديگه!!! شعار ملت توي خيابون مبناي علمي پيدا كرد:persiana__hahaha: 2
هولدن کالفیلد 19948 ارسال شده در 10 مهر، 2011 "ایران بین دو انقلاب" نوشته پرفسور ابرهامیان یکی از دقیق ترین و مستند ترین کتابایی تاریح که انقلاب مشروطه تا انقلاب اسلامی رو شرح میده فایل پی دی افش توی نت هم هست برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید. ورود یا ثبت نام 2
hodaa 5489 سازنده ارسال شده در 10 مهر، 2011 منه بیچاره رو بگو که فکر کردم تاپیک جدیه... :shame: قسمتهاي جدي هم بگردي پيدا ميكني فرضیه ای که از این پژوهش خارج شده گویای این امر است که اگر این الگو را نه تنها به آریاییان فلات ایران بلکه به ساکنان اروپا(آلمان) نیز تعمیم دهیم چارچوب رفتاری رهبر آلمانها در سالهای 1933 تا 1942با الگوی ریاست حاکم بر ایران در دهه کنونی مطابقت دارد 1
Waffen 15120 ارسال شده در 10 مهر، 2011 قسمتهاي جدي هم بگردي پيدا ميكني فهمیدم این رو... ولی خوب آخه اسم تاپیک یک چیز دیگه ای میگه... تازه من این نتایج رو قبول ندارم... رفتار رهبر آلمان در سالهای دهه ی سی تا دهه ی 40 اصلا قابل مقایسه با رفتار رهبران ایران در این دوره نیست... اینها بند کفش اون هم نمیشند... اون فرد نابغه بود و آلمان رو به بزرگترین قدرت اقتصادی و نظامی دنیا تبدیل کرد اون هم در طول دوازده سال... اینها چه غلطی کردند در طول 30 سال ؟ حتی توان دیکتاتوری درست حسابی رو هم ندارند... 5
hodaa 5489 سازنده ارسال شده در 10 مهر، 2011 فهمیدم این رو... ولی خوب آخه اسم تاپیک یک چیز دیگه ای میگه... تازه من این نتایج رو قبول ندارم... رفتار رهبر آلمان در سالهای دهه ی سی تا دهه ی 40 اصلا قابل مقایسه با رفتار رهبران ایران در این دوره نیست... اینها کشف اون هم نمیشند... اون فرد نابغه بود و آلمان رو به بزرگترین قدرت اقتصادی و نظامی دنیا تبدیل کرد اون هم در طول دوازده سال... اینها چه غلطی کردند در طول 30 سال ؟ حتی توان دیکتاتوری درست حسابی رو هم ندارند... آره به خدا گفتي....:w74: و اين تايپيك به درخواست آقا سجاد زده شده.....به همين دليل طنزه http://www.noandishaan.com/forums/showthread.php?t=60112&page=5 3
amirgb 8546 ارسال شده در 10 مهر، 2011 درود تاپيك هايي كه به درخواس سجاد زده شدند همه از منظر طنز به موضوع نگاه كردند كه البته طنز هاي زيبايي بودند ولي برخي از موضوعات جاي كار درست و منطقي هم دارند مثل همين موضوع كه يك موضوع زيبا از ديد جامعه شناختي هست 1
hodaa 5489 سازنده ارسال شده در 10 مهر، 2011 درودتاپيك هايي كه به درخواس سجاد زده شدند همه از منظر طنز به موضوع نگاه كردند كه البته طنز هاي زيبايي بودند ولي برخي از موضوعات جاي كار درست و منطقي هم دارند مثل همين موضوع كه يك موضوع زيبا از ديد جامعه شناختي هست هدی...موضوع درخواستی : بررسی رفتار جامعه ایرانی از مشروطه تا الان(موضوعش نه جامعه شناختی هست نه تاریخی نه سیاسی فقط یه نظر عمده وتحلیل رفتارها) ممنون.....بله اما فكر كنم مشخصه كه از اين منظر هم نميشه برسي كرد و اينكه راستش من اصلا انتظار نداشتم كه يك پست هم توي تايپيك زده بشه.....اين تايپيك فقط به دليل شوخي آقا سجاد با كاربران ايجاد شده
ارسالهای توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری