رفتن به مطلب

گزینه اصلی سقوط جنگنده سوخوی-27 اشتباه خلبان است


ارسال های توصیه شده

10/11/1388

کد خبر : ندارد

منبع : خبرگزاری ریا نووستی

 

6rzbuihuxqediynjusz1.jpg

گزینه اصلی سقوط جنگنده سوخوی-27 اشتباه خلبان است

6rzbuihuxqediynjusz1.jpg

 

خاباروفسک، 10 بهمن، خبرگزاری «ریا نووستی»/ گزینه اصلی سقوط جنگنده سوخوی-27 که روز 14 ژانویه در کرانه خاباروفسک (خاور دور روسیه) رخ داده بود، اشتباه در هدایت جنگنده بود، این مطلب را یک منبع نزدیک به روند تحقیقاتی روز شنبه به «ریا نووستی» اطلاع داد.

 

وی گفت: "تحقیقات اولیه سانحه هواپیمای سوخوی-27 نیروی هوایی روسیه گواه بر این است که یکی از دلایل اصلی سقوط جنگنده عامل انسانی، یعنی اشتباه خلبان بوده است".

 

بر اساس اطلاعات وی، نتایج بازخوانی جعبه های سیاه جنگنده و مطالعه قطعات و تجهیزات خرد شده هواپیما نیز این گزینه را تایید می کند.

 

وی افزود: "اطلاعات دریافتی نشان می دهند که هواپیما تا زمان سقوط بخوبی کار می کرد، همه دستگاه ها و تجهیزات اصلی در رژیم عادی خود کار می کردند". به گفته این منبع آگاه، طبق گزینه اصلی، خلبان بهنگام انجام یکی از مانورها در ارتقاع پایین مرتکب اشتباع شد که بدنبال آن جنگنده به درختان برخورد کرد و در تایگا در هم شکست.

 

روز 14 ژانویه هواپیمای سوخوی-27 طی پروازی طبق برنامه از فرودگاه "دزمگی" (کامسامولسک بر آمور) به هوا برخاسته بود که هواپیما در حدود 30 کیلومتری فرودگاه از صفحه رادار محو شد. وزارت دفاع خاطر نشان نمود که هدایت این جنگنده را خلبانی مجرب و با آمادگی بالا برعهده داشت. روز 15 ژانویه گروه های تجسس وزارت دفاع و نیروی هوایی فدراسیون روسیه محل سقوط هواپیما را پیدا کردند.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...