رفتن به مطلب

سرلشکر فيروزآبادي:ايران استوارتر از هميشه به آينده اي پر ازعظمت مي انديشد


ارسال های توصیه شده

10/11/1388

کدخبر : 928750

منبع : خبرگزاری ایرنا

gxmpul7ferg0b3lst07e.jpg

سرلشکر فيروزآبادي:ايران استوارتر از هميشه به آينده اي پر ازعظمت مي انديشد

رييس ستادکل نيروهاي مسلح،گفت: ايران امروز با رهبري حکيمانه جانشين صالح با درايت حضرت امام خميني(ره) و با حضور ميليون‌ها عاشق در صحنه‌هاي داخلي و خارجي دفاع از انقلاب اسلامي استواتر از هميشه به آينده‌اي پر از مجد و عظمت اسلامي مي‌انديشد.

به گزارش روز شنبه ايرنا به نقل از معاونت فرهنگي و تبليغات دفاعي ستاد کل نيروهاي مسلح، سرلشکر بسيجي "سيدحسن فيروزآبادي" در بيانيه‌اي به مناسبت دهه فجر با عنوان " سلام بر حسين، سلام بر راه حسين ، سلام بر انقلاب حسيني و سلام بر حسينيان" آورده است: سي‌ويکمين سالگرد پيروزي انقلاب شکوهمند اسلامي ايران را به محضر حضرت بقيه‌الله الاعظم امام زمان(عج) نائب پرافتخار بر حق آن حضرت، آيت‌الله العظمي خامنه‌اي عزيز (دامت برکاته) ، ملل آزاده جهان و مردم شريف ايران به ويژه خانواده‌هاي شهيدان، جانبازان، آزادگان و ايثارگران و سربازان ولي امر و آحاد نيروهاي مسلح جمهوري اسلامي ايران تبريک و تهنيت عرض مي‌کنم.

وي ادامه داد: انقلاب اسلامي ايران پاسخ روح‌نواز و جان‌افزايي بود به 14 قرن انتظار ملت‌هايي که در انتظار تحقق نمونه‌اي از حاکميت اسلام ناب بودند، شلاق خوردند، حبس رفتند و مبارزه کردند و خون دادند و پشت به پشت به هم سفارش کردند تا اينکه خداوند متعال را به خاطر اين موهبت، سپاسگذاريم و چگونه قادريم حق اين نعمت عظيم را ادا کنيم و حال آنکه ارزش آن از هرچه تصور مي‌شود بالاتر و والاتر است، حضرت امام خميني(ره) بنيانگذار انقلاب و نظام اسلامي حفظ آن را از اوجب واجبات دانستند.

در بيانيه فيروز آبادي آمده است: امسال ايام الله نوراني دهه فجر را در حالي برگزار مي‌کنيم که کشور و دنياي ما در اين سي سال، تحت زعامت حضرت امام خميني(ره)، حضرت آيت‌الله خامنه‌اي عزيز شاهد تغييرات عمده و چشمگير انقلابي و ارزشي کرده و قله‌هاي فراواني را به تسخير ملل مظلوم جهان و نيز ملت بزرگ ايران درآورده است و امسال اگرچه شاهد تراکم بغض مستکبران جهاني و عناصر داخلي آنان عليه کشور و ارزش‌هاي انقلاب اسلامي هستيم، اما مکر آنان را شکست خورده‌تر از هميشه مي‌بينيم.

وي تصريح کرد: امروز ملت ما و ملل مظلوم جهان به مراتب تواناتر و مستکبران زياده‌خواه جاني به مراتب ناتوان‌تر هستند و امروز اميد به آينده‌اي روشن قلب ملت‌هاي مظلوم را فرا گرفته است.

رييس ستادکل نيروهاي مسلح افزود: در حالي که شريان ياس و نوميدي و ناکامي بر جسم و جان ظلمت گرفته مستکبران و بدخواهان انقلاب و امام چنگ انداخته است، انقلاب اسلامي در سي و يکمين سالگرد خود،‌ مردم ايران را به نقطه‌اي رسانده است که رتبه علمي آنان در بسياري از رشته‌هاي کليدي علمي در رديف‌ ده کشور اول دنيا است.

فيروزآبادي در ادامه آورد: ايران اسلامي به عنوان مشعل روشنايي‌بخش جهان، قله‌هاي افتخار در فرهنگ، ادب، تمدن و پيشرفت را يکي پس از ديگري فتح مي‌کند و از نظر امنيتي ايران قطعا امروز امن‌ترين کشور دنياست و اين در حالي است که اين امنيت فراگير با سلب آزادي‌هاي اجتماعي و مدني توام نشده است و امنيت و آزادي واقعي در سايه حضور گسترده و پرنشاط مردم در صحنه اتفاق افتاده و اين نظام جمهوري اسلاي را در ميان اقوام ديگر بي‌بديل و درخشان گردانيده است.

فيروزآبادي خاطرنشان کرد: دشمنان اسلام بعد از بررسي‌هاي فراوان و کمک گرفتن از دستگاه‌هاي عريض و طويل اطلاعاتي و سياسي و رسانه‌اي خود و با استفاده از عناصر به ظاهر ايراني وابسته و بعضا مزدور، به اين نتيجه رسيد که مي‌تواند با ورود به فضاي انتخاباتي ايران يک چالش اساسي را بر سر راه نظام الهي ايران در آغاز دهه چهارم حيات خود ايجاد کند و با توسعه جنگ نرم از سرعت پيشرفت‌ها در داخل و ابهت بين‌الملي آن بکاهد.

وي تاکيد کرد: دشمن مستکبر در اين صحنه در بالاترين سطح سياسي به حمايت از آشوبگران برخاست و تصويب بودجه‌اي براي براندازي نظام سياسي ايران را رسما اعلام و به جاسوسي بر ضد نظام ايران اعتراف کرد، در اين ميان بعضي از افراد قدرت‌طلب به گمان آن‌که با کمک بيگانگان و دشمنان امام و نظام اسلامي مي‌توانند به مطلوب و خواسته‌هاي نامشروع خود نائل آيند، ورود دشمن در فضاي داخلي کشور را مغتنم شمردند و به آن‌ها کمک کرده يا از آن‌ها کمک گرفتند و وقيحانه آثار مخرب دخالت بيگانگان را انکار يا ناچيز شمردند.

وي ادامه داد: اهانت به حضرت امام خميني(ره) آن چهره بي‌بديل عصر غيبت کبري را ناديده گرفتند و چنين حادثه ناگواري را صحنه‌سازي خواندند، جسارت به ساحت سيد شهيدان اهل بيت(ع) در روز عاشورا و حمله وحشيانه به عزاداران آن بزرگترين مظلوم تاريخ را به روي خود نياوردند و آن همه جنايت و جسارت را به نام مردم نوشتند و محرکان خون‌ريزي در لباس خون‌خواهان ظاهر شدند.

وي تصريح کرد: اما اين همه توطئه در هم تنيده به کجا انجاميد؟ امروز دشمنان در کدام نقطه ايستاده‌اند و نظام الهي در کدام نقطه ايستاده است؟ دشمنان خارجي و داخلي عده‌اي از خواص دنياطلب و در عين حال ساده‌انگار چه دستاوردي داشتند؟ آيا جز اين شد که مردم ايران را هوشيارتر کردند و بر امواج مقاومت مردم در برابر دشمنان افزودند؟

رييس ستاد کل نيروهاي مسلح آورده است: مردم ايران در روز 9 دي‌ماه آنچنان به صحنه آمدند که انقلاب اسلامي تا پيش از آن چنين صحنه گسترده و پرشوري را نديده بود و ده‌ها ميليون ايراني در سراسر کشور در کنار مراجع معظم، به روحانيت و اساتيد، دانشجويان و مسئوولان کشور عليه کانون‌هاي خارجي و داخلي فتنه و توطئه به ميدان آمدند و ضمن ابراز وفاداري عميق به آرمان‌هاي انقلاب و رهبر معظم انقلاب اسلامي، بيزاري خود را از طراحان داخلي و خارجي فتنه با رساترين وجه و پرهيجان‌ترين روش بيان کردند.

وي افزود: دشمنان خارجي و داخلي در طول دوره 7 ماهه فتنه در صدد بودند قانون را دور بزنند، چراکه مي‌دانستند هر سيستم سياسي بر پايه تعدادي قانون بنا شده است و عقب راندن نظام از يک موضع قانوني، به عقب راندن آن از همه قوانين و در نهايت تغيير ماهيت نظام منجر مي‌شود.

فيروزآبادي تاکيد کرد: آنان ابتدا تلاش کردند قانون هر شهروند يک راي را منسوخ کنند و آرا و افکار توده‌هاي عظيم مردم را پيش پاي اين باند و آن باند سياسي فزون خواه قرباني نمايند از اين رو بي‌وقفه و در رسواترين شکل بر طبل ابطال انتخابات کوبيدند اما نظام و رهبري هوشيار آن،‌ حاضر به تضييع حقوق قاطبه ملت که همانا راي 85 درصدي بود، نبودند.

وي ادامه داد: اين جريان اين بار نغمه دور زدن و تضعيف نهادهاي حياتي نظام نظير ولايت فقيه، شوراي نگهبان و نهادهاي مسوول تماميت اراضي و امنيت کشور را ساز کردند و در هر بيانيه و سخني بر آن‌ها تاختند.

وي خاطر نشان کرد: به گمان آنان اين حملات پياپي و وارد کردن اتهامات فراوان، نهادهاي کليدي را دچار بحران مشروعيت مي‌کند، از طريق نامشروع خواندن آنان مي‌توان به خيال باطل آنان به تحول اساسي و بنيادي در نظام و براندازي ميراث گرانقدر و مهم دست يافت و مردم در نهم دي ماه با حضور گسترده و فراتر از تصور تحليلگران به صحنه آمدند و نهاد ولايت فقيه و نهادهاي اساسي ديگر نظام را چون " جان گرامي" در ميان گرفتند و بار ديگر پاي "مشروعيت" ، "مقبوليت" و "کارآمدي" آن‌ها را امضا و خاطره رفراندوم فروردين 58 را تجديد کردند.

سرلشکر فيروزآبادي تصريح کرد: وقتي مردم و نظام دور زدن قانون را با قاطعيت رد کردند عده‌اي از همان جريان فتنه به نام "وحدت و حکميت" تلاش کردند تا جريان شکست خورده خود را بار ديگر بازسازي کرده و به درون نظام رسوخ دهند.

وي افزود: اينها گمان کرده‌اند مردم به همين آساني نقش پررنگ جريان فتنه در اجراي توطئه دشمنان مستکبر جهاني عليه نظام مظلوم ايران را فراموش کرده و غبارآلود بودن فضا، مانع فهم درست مردم از حقايق مي‌شود و ماجراي پشت صحنه وحدت طلبي اين جريان که فرار از محاکمه فتنه‌انگيزان است و از انظار نافذ ملت رهبر پوشيده مي‌ماند.

رييس ستادکل نيروهاي مسلح خاطرنشان کرد: مي‌بينيم که مردم ايران زياده‌خواه نيستند و فقط خواهان آن هستند کساني که بيش از 7 ماه هزينه‌هاي فراواني را به مردم و نظام تحميل کرده‌اند هزينه عملکردشان را بپردازند؛ چرا که بر اين اعتقادند راه توبه کساني که به مردم ستم کرده‌اند و به تضعيف نظام در نقطه حساس،‌کمر بسته بودند فقط اظهار پشيماني نيست، بلکه بنا بر حکم عقل و راي شرع بايد اين عده براي "جبران" عملکرد زيانبار خود و تمکين به قانون، تن به مجازاتي که شرع و قانون تعيين کرده است، بدهند.

وي ادامه داد: در عين حال آنچه اين روزها شاهد آن هستيم گوياي آن است که به رغم مرزبندي آشکار توده‌هاي اجتماعي با جريان فتنه، سران داخلي و خارجي اين جريان اصرار بر تداوم راهبرد پيچيده توطئه اخير دارد.

فيروزآبادي تصريح کرد: سران داخلي فتنه اگرچه با ملاحظه نفرت اقشار مختلف مردم کوشيدند با تغيير گفتمان و عدول از برخي ادعاهاي اوليه، حيات سياسي خود را در داخل حفظ کنند، اما ملاحظات عوامل بيروني فتنه به ويژه روند مواضع سران قدرت‌هاي استکباري و شيطاني آمريکاي جهانخوار و انگليس و صهيونيسم بدنام در حمايت آشکار و علني از جريان کودتاي نرم، بيانگر شرايطي متفات در عرصه مقابله با نظام اسلامي است.

وي خاطر نشان کرد: اين امر اگرچه ممکن است با سوءاستفاده از نهادها و ابزارهاي بين‌الملي شرايط متفاوتي را در پيش روي نظام ايجاد کند، اما در نقطه مقابل، افشاي اهداف کانون فتنه در نزد توده‌هاي مسلمان و تداوم ريزش‌ها در عوامل ميداني اين جريان، نويدبخش تثبيت هرچه بيشتر نظام اسلامي و ضعف دشمنان انقلاب اسلامي خواهد بود، چراکه به تعبير مقام معظم رهبري، انقلاب اسلامي يک حقيقت برخاسته از سنت الهي است و تا هنگامي که متکي بر ايمان، عشق و علاقه مردم است، قدرت‌هاي جهان اگر با يکديگر نيز متحد شوند نمي‌توانند صدمه‌اي به اين انقلاب مردم وارد کنند.

وي يادآور شد: در شرايط کنوني همه جريان‌ها و گرايش‌هاي سياسي داخل نظام بايد خط و مرز خود را با دشمن به صورت شفاف مشخص کنند و در اين ميان وظيفه خواص به ويژه خواصي که تاثيرگذاري بر جامعه دارند، بيش از ديگران است و موضع‌گيري در لفافه دو پهلوي آنان مفيد نيست بايد مواضع خود را در قبال سخنان و اقدامات دشمن شفاف بيان کنند و پس از اين فرصت‌ها را در اختيار دشمنان ضد انقلاب آرم‌دار که در روز قدس روز مقدس عاشورا ظاهر بشوند براي ضربه زدن به نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران قرار ندهند.

فيروزآبادي خاطرنشان کرد: البته مردم در مواجهه با نظام و رهبري جز از در عشق و ارادت وارد نمي‌شود و انقلاب اسلامي در مواجهه با مردم مظلوم جز جذب راهي نمي‌شناسند و همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب اسلامي در ديدار 6 بهمن 88 با مردم آمل فرمودند؛ مسوولان در مواجهه با مشکلات مردم "کار، کار، کار" و "تدبير ، تدبير" را جاري مي‌کنند و جز اين کار ندارند اما حساب گروهي فزون‌خواه، و قانون ستيز از حساب مردم جداست.

وي در بخش ديگري از بيانيه خود خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامي در محيط منطقه‌اي جهاني با نورافشاني مواضع ضداستکباري و عدالت‌خواهانه تحولات شگرفي را موجب شده است، تحولات انقلابي عراق يک نمونه است و مستکبران متجاوز با اشغال اين کشور و وارد کردن صدها هزار نيروي نظامي و امکانات مدرن نظامي درصدد برآمدند ملت آن را به زنجير بکشند و براي هميشه بر منابع آنان مسلط گردند اما انقلاب اسلامي، ملت عراق را جرات داد تا حلقه‌هاي زنجير اشغالگران را پيش از آن که به دورشان تنيده شود بشکنند و نظامي مردمي را براساس آرا و مدل مورد نظر خود به وجود آوردند.

فيروزآبادي افزود: انقلاب اسلامي در اين سا‌ل‌ها به مردم لبنان جرات بخشيد تا به جنگ تمام عيار و ائتلافي 33 روزه غلبه کند دشمن را به هزيمت وا دارد چون انقلاب اسلامي به مردم مظلوم غزه کمک کرد تا ائتلاف پولادين اشغالگران و رژيم‌هاي غربي-عربي همراه با آنان را در هم بشکنند و در جنگي 22 روزه بر آنان فايق آيند.

وي خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامي اينک روح حاکم بر آمريکاي لاتين را تشکيل مي‌دهد و دشمن مستکبر را به اعتراف واداشته است که جمهوري اسلامي حيات خلوت ما را تسخير کرده است.

فيروزآبادي در ادامه بيانيه خود، آورده است: ايران امروز با رهبري حکيمانه، جانشين صالح با درايت حضرت امام خميني(ره) و با حضور ميليون‌ها عاشق در صحنه‌هاي داخلي و خارجي دفاع از انقلاب اسلامي استواتر از هميشه به آينده‌اي پر از مجد و عظمت اسلامي مي‌انديشد.

وي خاطرنشان کرد: دهه مبارک فجر فرصت مغتنمي است تا به شکرانه پيروزي انقلاب اسلامي در بهمن 1357 اين وديعه الهي، ملت مومن، خداجوي، فداکار و با بصيرت سرزمين پهناور ايران اسلامي، سجده شکر بر آستان ربوبي ستايند و با خلق صحنه‌هاي حماسي دشمنان خسته را مايوس‌تر سازند و گام در سي و دومين سال برقراري نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران به عنوان بارقه‌اي از انقلاب جهاني حضرت حجت‌ عليه السلام گذارند.

gxmpul7ferg0b3lst07e.jpg

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...