رفتن به مطلب

دوستداران محيط زيست به دكوراسيون بپردازيم


ارسال های توصیه شده

بسياري از افراد در طول زمان زمان هاي زيادي ممكن است كه تمايل پيدا كنند كه جلوه دكوراسيون فعلي خانه خود تغيير دهند و در آن تحول ايجاد كنند اما آيا مي دانيد كه يك تغيير نقاشي ساده در يكي از قسمت هاي خانه شما براي مثال ورودي مي تواند تاثير منفي زيادي را براي محيط زيست داشته باشد؟ اغلب اوقات اين موضوع فراموش مي شود كه اكثر كارهاي روزمره اي كه انجام مي دهيم مي تواند براي محيط زسيت مضر باشد. در اين مطلب قصد داريم مراحلي را براي شما نام ببريم كه با دانستن و انجام آن ها مي توانيد يك نوسازي و تغيير دكوراسيون منطبق بر طبيعت و دوستدار محيط زيست داشته باشيد.

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

مراحل

 

1. اولین گام براي داشتن يك تغيير دكوراسيون سبز و دوستدار محيط زيست اين است كه بدانيد چه موادي مي توانند براي محيط زسيت مضر باشند و روي آن تاثير منفي داشته باشند و چگونه بايد از آنها به نحوي بي خطر استفاده كرد. با دانستن اين موارد مي توانيد انتخابي هوشمندانه و درست داشته باشد. از اين رو اين مرحله مهم ترين قدم است.

 

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

2. پس از شناخت مواد و مصالح مفيد و بي ضرر بايد براي يافتن آن ها در بازار و فروشگاه ها وقت بگذاريد و كمي بگرديد تا مواد مدنظر خود را بيابيد.

 

3. اگر شما به دنبال مواد و مصالح چوبي هستيد، به دنبال انواعي باشيد كه از طرف FSC (شورای نظارت بر محصولات جنگل) گواهینامه و مجوز داشته باشند. چنين محصولات و كالاهاي چوبي دوستدار محيط زيست هستند و تاثيرات سويي بر آن ندارند.

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

4. براي نقاشي ديوارها از رنگ هاي آب پايه استفاده كنيد نه رنگ هاي روغني، زيرا رنگ هاي روغني از خود گاز هاي مضر و مهلك ساطع مي كنند كه مي تواند آسيب زيادي به جو و اتمسفر در طول زمان وارد سازند اما رنگ هاي بر پايه آب چنين ويژگي مضري را ندارند.

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

5. اگر به فكر تعويض كفپوش خانه هستيد، توصيه مي كنيم به جاي چوب يا انواع كاشي ها از كفپوش هاي چوب پنبه اي استفاده كنيد. اين نوع كفپوش ها هم از لحاظ رنگي داراي تنوع زيادي هستند و مي توانيد براحتي آن را با دكوراسيون خود هماهنگ كنيد و همچنين بسيار نرم و گرم هستند و هيچ تاثير سوئي بر محيط زيست ندارند.

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

6. اگر شما قصد استفاده از شمع در دکوراسيون خود داريد حتما از شمع هاي استاندارد و شمع هايي كه از مواد سمي و مضر ساخته نشده اند و كاملا منطبق بر اصول بهداشتي و با مواد بي ضرر ساخته و توليد شده باشند استفاده كنيد. اين موارد را مي توانيد از روي خواندن اطلاعاتي كه روي برچسب آن ها قرار دارند بدست آوريد.

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...