spow 44202 ارسال شده در 6 مهر، 2011 در زندگي بعدي من مي خواهم در جهت معکوس زندگي کنم. با مردن شروع مي کني و مي بيني که همه چيز خيلي عجيب است. سپس بيدار مي شوي و مي بيني که در خانه سالمندان هستي! و هر روز که مي گذرد حالت بهتر مي شود. بعد از مدتي چون خيلي سالم و سرحال مي شوي از آنجا اخراجت مي کنند! بعد از آن مي روي و حقوق بازنشستگي ات را مي گيري. وقتي کارت را شروع ميکني در همان روز اول يک ساعت مچي طلا مي گيري و يک ميهماني برايت ترتيب داده مي شود (ميهماني اي که موقع بازنشستگي براي شما مي گيرند و به شما پاداش يا هديه مي دهند). 40 سال آزگار کار مي کني تا جوان شوي و از بازنشستگي ات!! لذت ببري. سپس حال مي کني و الکل مي نوشي و تعداد زيادي دوست دختر خواهي داشت. کمي بعد بايد خودت را براي دبيرستان آماده کني. سپس دبستان و بعد از آن تبديل به يک بچه مي شوي و بازي مي کني. هيچ مسووليتي نداري. سپس نوزاد مي شوي و آنگاه به دنيا مي آيي. در اين مرحله 9 ماه را بايد به حالت معلق در يک آب گرم مجلل صفا مي کني که داراي حرارت مرکزي است و سرويس اتاق هم هميشه مهيا است، و فضا هر روز بزرگتر ميشود، وااااي! و در پايان شما با يک ارضاء به پايان مي رسيد. مي بينيد که حق با بنده است. 9
spow 44202 مالک ارسال شده در 6 مهر، 2011 جالب بود تو فیلم سرگذشت عجیب بنجامین باتن هم همین داستان رو به تصویر کشیدن میشه تصور کرد امکانپذیربودن همچین چیزی رو! 5
spow 44202 مالک ارسال شده در 6 مهر، 2011 افشین من هرجا این شکلکه رومیبینم یاد تومیافتم فک کنم تو زندگی بعدی هرجاتورو ببینم یاد این شکلکه بیفتم!! 1
سیندخت 18786 ارسال شده در 6 مهر، 2011 در زندگي بعدي من مي خواهم در جهت معکوس زندگي کنم.با مردن شروع مي کني و مي بيني که همه چيز خيلي عجيب است. سپس بيدار مي شوي و مي بيني که در خانه سالمندان هستي! و هر روز که مي گذرد حالت بهتر مي شود. بعد از مدتي چون خيلي سالم و سرحال مي شوي از آنجا اخراجت مي کنند! بعد از آن مي روي و حقوق بازنشستگي ات را مي گيري. وقتي کارت را شروع ميکني در همان روز اول يک ساعت مچي طلا مي گيري و يک ميهماني برايت ترتيب داده مي شود (ميهماني اي که موقع بازنشستگي براي شما مي گيرند و به شما پاداش يا هديه مي دهند). 40 سال آزگار کار مي کني تا جوان شوي و از بازنشستگي ات!! لذت ببري. سپس حال مي کني و الکل مي نوشي و تعداد زيادي دوست دختر خواهي داشت. کمي بعد بايد خودت را براي دبيرستان آماده کني. سپس دبستان و بعد از آن تبديل به يک بچه مي شوي و بازي مي کني. هيچ مسووليتي نداري. سپس نوزاد مي شوي و آنگاه به دنيا مي آيي. در اين مرحله 9 ماه را بايد به حالت معلق در يک آب گرم مجلل صفا مي کني که داراي حرارت مرکزي است و سرويس اتاق هم هميشه مهيا است، و فضا هر روز بزرگتر ميشود، وااااي! و در پايان شما با يک ارضاء به پايان مي رسيد. مي بينيد که حق با بنده است. چه قدر جالب شبیه بنجامین باتن. اتفاقا بعد از مدت ها امروز برای بار دوم این فیلم رو دیدم. پر از نکته و دیالوگ های قابل تامله. زندگی رو از هر طرف که شروع کنی سرگذشت همون پوشکه و این که هیچ چیز پایدار نیست این دو تا دیالوگ چن بار تکرار می شن ولی وقتی اون حس بنجامین توی 7 یا 8 سالگی رو تصور می کنم که می گفت احساس می کنه یه عمری رو پشت سر گذشته اما هیچ چیز یادش نمیاد یا اون حالت هایی که می گفتند پزشک ها ابتدای جنونه، اصلا دلم نمی خوادتوی این روند معکوس قرار بگیرم!!! تا رسیدن به یه سنیش لذت بخشه. تا میانسالیش و جوونی. همون جایی که به کیت بلانشیت می گه داره سنمون بهم می رسه. ولی بعد ز اون از دست دادن همه چیز بر خلاف روند طبیعی اطراف درد آوره. 3
//\// 1806 ارسال شده در 6 مهر، 2011 افشین من هرجا این شکلکه رومیبینم یاد تومیافتمفک کنم تو زندگی بعدی هرجاتورو ببینم یاد این شکلکه بیفتم!!
ارسال های توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری