pesare irani 41807 ارسال شده در 3 مهر، 2011 سلام داششتم تو نت چرخی می زدم چشم به این مطلب افتاد دانشگاه آزاد با صدور اطلاعيهاي، به اخباري مبني بر "تلاش برخي نمايندگان براي گرفتن فوق ليسانس فوري در دانشگاه آزاد " پاسخ داد. دانشگاه آزاد با صدور اطلاعيهاي، به اخباري مبني بر "تلاش برخي نمايندگان براي گرفتن فوق ليسانس فوري در دانشگاه آزاد " پاسخ داد. متن اين اطلاعيه به شرح ذيل است: 1- فرايند اخذ فوقليسانس حداقل 2 سال طول ميكشد و در هيچ نظام آموزشي از جمله دانشگاه آزاد ظرف شش ماه گرفتن فوقليسانس امكانپذير نيست. 2- بديهي است افرادي كه از قبل داراي مدرك فوقليسانس بودهاند و يا در آستانه اخذ مدرك قرار دارند ميتوانند در انتخابات ثبتنام كنند و واضح و مبرهن است كه اخذ مدرك فوقليسانس حداقل 2 سال زمان ميخواهد. 3- تمام فعاليتهاي آموزشي، پذيرش دانشجو، امور دانشجويي و... دانشگاه آزاد همواره براساس ضوابط و قانون و مقررات ميباشد. 4ـ شايسته است گردانندگان سايتهاي خبري بدون اطلاع و غيرمستند از ارائه مطالب كذب و غيرمنطقي كه تحريف افكار عمومي را در پي دارد، اكيداً خودداري كنند. یعنی نمایندگان قبلی این طوری رفتن مجلس چه خبره و ما نمی دونستیم 5
ارسالهای توصیه شده
برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید
برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید
ایجاد یک حساب کاربری
برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !
ثبت نام یک حساب کاربری جدیدورود به حساب کاربری
دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید
ورود به حساب کاربری